شورو شوق جوانان، تمهیدات مناسب امنیتی، سود میلیونی مغازه ها و رستورانهای و... از حاشیه های زیبای اولین روز تبلیغات مجلس دهم در شهرستان دره شهر بود.
کد خبر: ۱۸۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 19 February 2016
همزمان با آغاز فعالیتهای تبلیغاتی انتخابات مجلس شورای اسلامی درسراسر کشور  ،فعالیتهای تبلیغاتی کاندیداهای مجلس در حوزه جنوبی استان آغاز شده است که در این بین پرداختن به حاشیه های زیبای اولین روز ازتبلیغات در شهرستان دره شهر خالی از لطف نیست.

به گزارش تابناک ایلام،شوروشوق جوانان وبازار داغ واگذاری مغازه ها ورستورانها بمنظور برپایی ستادهای تبلیغاتی به همراه تمهیدات مناسب امنیتی حاشیه های زیبای تحرکات انتخاباتی را  در شهرستان دره شهر رقم زده است :
* با آغاز رسمی تبلیغات داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مردم دره شهر با شور شوق وصف ناپذیری به پیشواز این رویداد مهم رفتند.

* طرفداران کاندیداهای حوزه جنوبی از بامداد امروز با نصب بنر، توزیع بروشور و نصب پوستر بر روی شیشه ماشینهای خود در حال تبلیغ و برای نامزد منتخب خود هستند.

* کلیبهای تصاویر نمایندگان همراه با اهنگهای بومی نیز بر حال هوای شور این انتخابات افزوده است.

* حضور پرشور و بی شمار جوانان دره شهری در ستادهای تبلیغاتی بر حال و هوای زیبای این روزهای شهرستان افزوده است.

* تا کنون شش کاندیدا در دره شهر ستاد دایر کرده اند و بقیه کاندیداها نیز در حال رایزنی و چانه زنی با مغازه داران این خیابان جمهوری مکان در نظر گرفته برای این ستادها هستند.

* ممنوعیت برپایی ستادهای تبلیغاتی در مرکز شهر نیز کار بسیار خوبی از طرف ستاد انتخابات بود که رضایت مردم شهرستان  را در پی داشته است.

* نزدیکی ستادهای انتخاباتی به نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت به کنترل ترافیک در این منطقه کمک کرده است.

* صبح اولین روز تبلیغات تردد ماشین طرفداران کاندیداها  باعث ایجاد ترافیک سنگین در این خیابان شد که با حضور بموقع پلیس ترافیک در این منطقه روان شد.

 * شروع تبلیغات نامزدهای انتخاباتی رونق اقتصادی خوبی به  اغذیه فروشیها، فروشگاهها، لوازم التحریر فروشیها و رستورانهای دره شهر داده است.

* تمامی رستورانها ی شهرستان 24 ساعته در حال آماده سازی پخت و پز غذا هستند و سنگینی کار باعث شده تعداد بیشتری نیرو استخدام کنند که خود باعث اشتغالزایی مقطعی در شهرستان شده است.

* کارناوالهای تبلیغاتی نیز در امنیت کامل و به صورت منسجم در سطح شهر راه اندازی و در حال تبلیغ هستند.

* تمامی ستادها کاندیداها بدون هیچگونه تنشی و در کمال احترام  در فاصله کمی نسبت به هم قرار دارند.

* برخی هواداران کاندیداها در مسیر های شهری بصورت رایگان مسافر جابجا می کنند .

* میانگین کرایه  مغازهایی که از طرف کاندیداها برای ستاد انتخاباتی در نظر گرفته شده اند برای یک هفته 2 میلیون تومان تخمین زده شده است.

* صاحبان این مغازه ها از خوشحالی سود به دست امده با کاندیداهایی که مغازه انها را کرایه کرده اند قول رای داده اند.

* برخی مسئولان نیز بصورت مخفیانه در ستادهای مختلف رفت و امد دارند که با توجه به قانون، حضور انها در زمانهای غیر اداری و مرخصی بلا مانع است.

* مردم شهرستان به طرفداران و کاندیداهای دیگر شهرستانها برخورد گرمی دارند که نشان از فرهنگ بالا و گستردگی پیوندها در این منطقه دارد.

* برخی بر این عقیده اند با تمهیدات مناسب آرامترین و بی حاشیه ترین انتخابات تاریخ شهرستان برگزار خواهد شد.

* تمامی صندوقهای اخذ رای مجلس دهم و مجلس خبرگان در حال اماده شدن و مهر موم است.

* فرمانداری دره شهر با برنامه ریزی درست به دنبال ارامش و امنیت مناسب در این مناطق است.

* نصب اگاهی تایید شدگان نامزدی مجلس دهم توسط فرمانداری برشایعات اضافه شدن کاندیداها پایان داد.

* بر اساس اعلامیه فرمانداری دهلران  ۱۰ نفر نیز برای کسب یک کرسی در حوزه انتخابیه دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره به رقابت خواهند پرداخت.

* انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری روز ۷ اسفند ماه سالجاری برگزار می شود.

* تبلیغات داوطلبان نیز تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رای گیری ادامه خواهد داشت.

برگرفته از پایگاه خبری سیمره خبر دره شهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار