شهردار منطقه 10 شهرداری تهران از افزایش سرانه های خدماتی، فرهنگی، اجتماعی، فضای سبز و... در این منطقه خبر داد و گفت: انشالله در آینده و با مساعدت اعضای شورای شهر ارتقاء سرانه ها را خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۸۴۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 20 February 2016
فرامرز عظیمی شهردار منطقه 10 با اشاره به این که منطقه 10 دومین منطقه متراکم تهران است، افزود: فشردگی و تراکم جمعیت در این محدوده از پایتخت به حدی است که هم اکنون 4 برابر استاندارد جمعیت در آنجا زندگی می کند.

وی با بیان این که استفاده از اماکن و زمین های بی دفاع شهری برای توسعه فضای سبز و سرانه های خدماتی از اولویت های منطقه 10 است، تصریح کرد: در همین راستا بوستان زنجان نیز در زمینی به مساحت 1300 مترمربع با هدف توسعه سرانه فضای سبز، ایجاد زیبایی بصری و حفظ آرامش و آسایش شهروندان در منطقه احداث شده است.

عظیمی با اشاره به وجود 17 بوستان در منطقه 10 اعلام کرد: فضاهای سبز منطقه در گذشته  2.3 مترمربع بوده است که هم اکنون افزایش قابل توجهی داشته است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه 53 درصد از منطقه 10 را بافت فرسوده  تشکیل می دهد، خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد از این  منطقه تهران را بافت ناپایدار تشکیل می دهد.

شهردار منطقه10 با اشاره به این که این منطقه پس از منطقه 17رتبه دوم را از نظر بافت فرسوده در پایتخت را داراست، گفت: بیشتر ساختمان های این منطقه پایداری لازم را در مقابل تهدیدها و خطرات طبیعی ندارند.

وی افزود: نوسازی بافت های فرسوده در این منطقه یکی از مهمترین برنامه هایی بود که با جدیت در سال جاری دنبال شد که قطعا در سال آینده نیز با توجه به سیاست های ابلاغی توسط مدیریت شهری ادامه خواهد یافت.

عظیمی با اشاره به تعریض خیابان امام خمینی(ره) نیز عنوان کرد: عملیات عمرانی پروژه تعریض خیابان امام خمینی(ره) به اتمام رسیده است. همچنین هم اکنون تردد به طور کامل در این خیابان انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار