مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت استان همدان گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۸۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 23 February 2016
 مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت استان همدان گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی  تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا،علی نوروزی در حاشیه مانور ستاد سلامت بهداشت محیط  افزود: بازرسان بهداشت محیط در این مدت در قالب 25 تیم کارشناسی و نظارتی از ساعت هشت صبح تا نیمه شب به صورت کشیک فعال حضوری و از نیمه شب تا ساعت هشت صبح بعد به صورت آنکال در سطح استان فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این مدت با همکاری دستگاه های مرتبط نظیر اداره کل دامپزشکی ، معاونت غذا و دارو دانشگاه، نیروی انتظامی و قوه قضاییه به بیش از ده هزار و 644 مکان عرضه و فروش مواد غذایی و آرایشی و اماکن عمومی مانند هتل ها ، مهمانپذیرها ،رستوران ها ،پایانه های مسافر بری ، پارک های عمومی نظارت بهداشتی انجام و با متخلفان بهداشت عمومی و سلامت جامعه بر خورد جدی خواهد شد.

وی گفت: این طرح به منظور آمادگی برای ارائه خدمات بهداشتی در ایام تعطیلات نوروزی و پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی ارائه می شود.

نوروزی عنوان کرد: حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و مسافران نوروزی، کنترل و پیشگیری طغیان بیماری های منتقله از آب و غذا و تشدید نظارت های بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی از اهداف این طرح است.

وی تصریح کرد: برگزاری مانور کشوری همزمان با همه استان ها در یکم اسفندماه انجام می شود که بازدید از مرکز توزیع موادغذایی از فعالیت های سطح استان است که انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار