رئیس ستاد انتخابات استان قم:
رئيس ستاد انتخابات استان با بيان اينكه اصناف در خط اول دفاع از نظام اسلامي هستند اظهار كرد: كسبه و بازاريان مي توانند در ايجاد شور انتخاباتي، دولت و مسئولان را كمك كنند.
کد خبر: ۱۸۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶ 22 February 2016
به گزارش تابناک قم قم، احد جمالي در همايش "حضور حداكثري در انتخابات تجلي همدلي و همزباني" با حضور نمايندگان اصناف استان قم، با بيان اينكه انقلاب اسلامي نقطه عطف در تاريخ معاصر است اظهار كرد: هر چه در نظام اسلامي داريم به بركت خون شهدا و رهبري امام خميني در شكل گيري اين نهضت است.

وي با اشاره به در پيش بودن دو انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي افزود: اهميت اين دومجلس در نظام اسلامي براي هيچ كسي پوشيده نيست.

رئيس ستاد انتخابات استان با اشاره به فرمايش امام خميني (ره) مبني بر اينكه مجلس در راس امور است خاطرنشان كرد: مجلس شوراي اسلامي در نظام جمهوري اسلامي وظيفه قانونگذاري، نظارت و حسابرسي را عهده دار است.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار قم تاكيد رهبر معظم انقلاب اسلامي، مراجع عظام تقليد و عقلاي كشور مبني بر حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي را مورد توجه قرار داد و با بيان اينكه اصناف در خط مقدم دفاع از نظام اسلامي هستند تصريح كرد: اميدواريم با كمك بازاريان شاهد افزايش شور انتخاباتي و حضور حداكثري مردم در انتخابات پيش رو باشيم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار