مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام از آغاز غرس درخت در معابر شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۹۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 07 March 2016
مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام از آغاز غرس درخت در معابر شهر ایلام خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛"محمد سلطانی" امروز  اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت شهرداری ایلام در نظر دارد تا قبل از پایان سال و در روز سه‌شنبه در مسیر میدان دانش بیش از 20 هزار اصله درخت غیرمثمر برای تلطیف کردن هوای ایلام و زیباسازی شهر ایلام در اختیار شهروندان قرار دهد.

وی گفت: هر شهروندی که علاقه‌مند کاشت درخت در منزل و یا درب منزل است، می‌تواند با مراجعه به آدرسی که پیشتر اعلام شد نسبت به دریافت درخت و نهال رایگان اقدام کند.

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام ادامه داد: همزمان با این طرح، بیش از 5 هزار اصله نهال در معابر اصلی شهر ایلام کاشت می‌شود. شهرداری در راستای تعریض خیابان‌های انقلاب و آیت‌الله حیدری مجبور شد تعدادی درخت را قطع کند اما اکنون که در فصل درختکاری قرار داریم شهرداری در جبران آن موضوع اقدام به غرس این میزان نهال در شهر ایلام می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: بلوار 12 بهمن، بلوار دانش، پارک شقایق، بلوار جمهوری و ... نقاطی از شهر ایلام بوده که به صورت نمادین کار غرس درخت در این معابر اجرایی و محقق خواهد شد. قرار است روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور محمدرضا مروارید استاندار ایلام و سایر مسئولان استانی به صورت نمادین در پارک شقایق تعدادی نهال غرس شود.

سلطانی تصریح کرد: کار درخت‌کاری شهرداری در این فصل از پارک شقایق آغاز شده و این روند تا پایان امسال در شهر ایلام اجرایی خواهد شد. علاقه‌مندان به کاشت درخت تنها به محل بلوار دانش مراجعه کرده و نهال مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: نهال‌ها به صورت رایگان در اختیار شهروندان ایلامی قرار گرفته و وجهی بابت تحویل درخت از آنان اخذ نخواهد شد./م



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار