به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری ویژه‌برنامه «یک آسمان نیلی شد» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) در این مسجد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 07 March 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام عباس ابراهیمی عنوان کرد: ویژه برنامه «یک آسمان نیلی شد» در ایام فاطمیه در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: این مراسم با حضور هیئت محبین اهل بیت (ع) از شامگاه چهارشنبه از ساعت 19 و 30 دقیقه به مدت پنج شب در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

وی گفت: در ابتدای این مراسم، محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی برگزار می‌شود و پس از آن زیارتنامه حضرت فاطمه (س) قرائت می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: در این مراسم، مداحان اهل بیت حاج عباس حیدرزاده، حاج رضا عاصی و حاج علی مالکی نژاد در شب‌های مختلف مراسم حضور خواهند داشت و به مداحی، روضه‌خوانی و سینه‌زنی می‌پردازند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران اضافه کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان پایان بخش ویژه برنامه «یک آسمان نیلی شد» خواهد بود که از ساعت 9 و 30 تا ساعت 10 و 30 دقیقه برگزار می‌شود.

ابراهیمی در پایان یادآور شد: مراسم قرائت دعای توسل در شامگاه سه شنبه (18 اسفند) با مداحی و سینه‌زنی حاج سعید حدادیان برگزار می‌شود و قبل از قرائت دعای توسل، حجت‌الاسلام سید مهدی حائری شیرازی به سخنرانی می‌پردازند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار