رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اردبیل:
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مرحله دوم آزمون المپیاد علمی دانش‌آموزان نیمه اردیبهشت‌ماه در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 08 April 2015

به گزارش خبرگزاری فارس، بهرام پوردنیا پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش اردبیل اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا مرحله دوم المپیاد علمی دانش‌آموزان که به صورت متمرکز در مرکز استان خواهد بود با در نظر گرفتن شرایط مطلوب و کیفی‌تر برگزار شود.

وی ادامه داد: در مرحله اول که در شهرهای مختلف برگزار شد در مجموع بیش از 84 دانش‌آموز در هفت رشته تحصیلی به مرحله دوم راه یافتند و قرار است از نیمه دوم تا 18 اردیبهشت‌ماه این آزمون در رشته‌های مختلف برگزار شود.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: پذیرفته‌شدگان مرحله دوم نیز قرار است در مرحله کشوری که در باشگاه دانش‌پژوهان جوان در تهران برگزار می‌شود حضور پیدا کرده و امکان رقابت برای آنها فراهم آید.

پوردنیا تصریح کرد: برگزیدگان المپیادهای کشوری نیز در سطح جهانی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف حضور پیدا خواهند کرد که امیدواریم نماینده‌ای از استان اردبیل در بین آنها وجود داشته و امکان ظهور و بروز این توانمندی به شکل منطقی و فراگیر فراهم آید.

این مسئول یادآور شد: سعی داریم تا امکان خوبی را برای راه‌یافتگان به مرحله دوم برای شرکت در این آزمون شامل امکانات و فضای مناسب فراهم آوریم تا در این رقابت نفس‌گیر نفرات برتر راهی دوره‌های مرحله سوم شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در مجموع بیش از یک‌هزار و 795 نفر دانش‌آموز در مرحله اول این آزمون که به صورت شهرستانی برگزار شد حاضر شده بودند و تلاش شد در حد وسع و توان بتوان افراد منتخب را راهی مرحله بعد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار