کد خبر: ۲۲۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ 04 May 2016


استاندار البرز گفت: حل مشکلات پیش روی شهر جدید هشتگرد در دست بررسی و اقدام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید طهایی یش از ظهر چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد در خصوص مشكلات این شهر افزود: در خصوص بخش عمده ای از مسائل نظیر آب مصرفی، پروژه مترو و ... پیگیری های متعددی صورت گرفته بخشی نیز در مرحله اقدام قرار دارد.

وی در ادامه به تلاش های مضاعف دستگاه دیپلماسی كشور اشاره کرد و گفت: تیم مذاكره كننده هسته ای تهدیدها را به فرصت تبدیل كرد.

طهایی با اشاره به اینكه با اجرای طرح اقدام مشترك بسیاری از كشورهای خارجی خواهان سرمایه گذاری با ما هستند، گفت: امروز در فرصت های سرمایه گذاری با كشورهای دنیا این ما هستیم كه گزینه ها را انتخاب می كنیم و منطبق با شرایط داخلی فرصت اقتصادی ایجاد می كنیم.

استاندار البرز خاطرنشان كرد: پیش شرط ما برای این سرمایه گذاری ها انتقال دانش و تكنولوژی روز دنیاست و در تمامی قرار دادهایی كه منعقد شده شرط گذاشته ایم كه علاوه بر انتقال دانش، صادرات هم داشته باشیم.

وی افزود: نمونه آن تفاهم نامه همكاری مشتركی بود كه سال گذشته با كشور هلندی در استان داشتیم و توانستیم كالاهای تولیدی خود را در سبد محصولات این شركت هلندی گنجانده و به ۶۸ كشور دنیا توزیع كنیم.

استاندار البرزبا اشاره به مشكلات ناشی از تحریم ها طی سالهای گذشته و تلاش دولت در برون رفت از وضعیت موجود گفت:در حالی كه دولت تدبیر و امید پروژه ایران هراسی را با تدبیر مقام معظم رهبری و رییس جمهوری و تیم مذاكره كننده به فرصت گفتگو تبدیل كرده كه شاهد گشایش هایی در حوزه های اقتصادی هستیم

وی افزود: پیش زمینه های این امر از سال ۹۲ با حماسه سیاسی و انتخاب رییس جمهوری دولت تدبیر و امید رقم خورد و از آن پس بسیاری از فرصت ها فرا روی جمهوری اسلامی گشوده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار