فرمانده سپاه ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: امنیت و آرامشی که در کشور برخورداریم به خاطر خون ریخته شده هزاران شهید در این سرزمین است.
کد خبر: ۲۵۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 01 July 2016
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: امنیت و آرامشی که در کشور برخورداریم به خاطر خون ریخته شده هزاران شهید در این سرزمین است.


به گزارش تابناک ایلام
؛سردار سید صادق حسینی پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی مهران اظهار کرد: صدام با پشتیبانی استکبار جهانی ، آمریکا و اسرائیل آمده بود تا چرخ رو به جلوی انقلاب اسلامی را از حرکت باز دارد، اما با تلاش و همت مردم ، سپاه و بسیج نتوانست کاری از پیش ببرد.

وی تاکید کرد: باید اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کنیم زیرا که وحدت و حفظ اتحاد رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: اکنون از امنیت و آرامشی در کشور برخورداریم که به خاطر خون ریخته شده هزاران شهید در این سرزمین است.

سردار حسینی با انتقاد از دریافت حقوق های چند صد میلیونی توسط برخی افراد گفت: دریافت چنین حقوق های کلانی ضربه زدن به اقتصاد نظام است.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم رایزنی برای تصویب منطقه آزاد مهران را از برنامه های نمایندگان عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم با رایزنی با دیگر نمایندگان، لایحه منطقه آزاد مهران که در دولت مصوب شده را تصویب کنیم.

سلام امینی افزود: تصویب منطقه آزاد بسیاری از مشکلات اشتغال این سرزمین را مرتفع می کند و تلاش می کنیم با مطرح کردن استان ایلام به عنوان دروازه عتبات عالیات در کشور در برنامه ششم در جهت ساخت زیرساخت های منطقه گام برداریم.

امام جمعه مهران نیز در سخنانی رفع معضل بیکاری در این شهرستان را خواستار و اضافه کرد: رفع مشکل بیکاری جوانان بهترین هدیه دولت برای مردم منطقه در سالروز آزاد سازی این شهر ولایت مدار است.

حجت الاسلام روح الله ولدبیگی اظهار امیدواری کرد با تصویب لایحه منطقه آزاد تجاری مهران در مجلس شاهد جشن گرفتن آزادی کامل مهران از معضل بیکاری باشیم.

این مراسم که قشرهای مختلف مردم ، مدیران استانی حضور داشتند با اجرای موسیقی و نمایش های طنز مورد استقبال مردم قرار گرفت و تا پاسی از شب ادامه داشت.

شهرستان مرزی مهران دهم تیر سال 65 از تصرف اشغالگران حزب بعث آزاد و امام خمینی در این خصوص فرمودند: مهران را هم خدا آزاد کرد'/ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار