امکانات و تجهیزات بیمارستان خلیج فارس با انتقال بیمارستان شریعتی بندرعباس به این بیمارستان افزایش یافت.
کد خبر: ۲۵۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 09 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در جمع خبرنگاران گفت: با انتقال بیمارستان شریعتی به این بیمارستان بیش از ۹۰ تخت به بخش های زنان و مراقبت های ویژه نوزادان اختصاص یافته است.
 
کامیار وثوقی با بیان اینکه پیش از این ۷۵ تخت در این بخش ها فعال بود، اظهار کرد: شمار اتاق های عمل بیمارستان خلیج فارس بندرعباس نیز از ۴  اتاق به ۸ اتاق عمل افزایش یافت.
 
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان تصریح کرد: بخش های مراقبتهای بارداری ، زایمان ، بیماریهای زنان و تصویربرداری بیمارستان شریعتی به بیمارستان خلیج فارس منتقل شده است.
 
وثوقی افزود: در تلاش هستیم تا پزشکان متخصص در رشته های داخلی ، ارتوپد و کلیه باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی در این بیمارستان مشغول به فعالیت شوند.
 
به گزارش ایسنا، به دنبال انتقال بیمارستان شریعتی به عنوان قدیمی ترین مجموعه بهداشتی درمانی هرمزگان به بیمارستان خلیج فارس، بیمارستان جامع زنان با ۲۲۰ تخت در کنار بیمارستان شریعتی بندرعباس با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال ساخته می شود. بیمارستان شریعتی بندرعباس از ۳۱ اردیبهشت امسال به دلیل بازسازی و تعمیرات به صورت موقت به بیمارستان خلیج فارس منتقل شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار