کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیشنهاداتی از خارج از خراسان‌رضوی داشتم اما دوست داشتم در مشهد به فوتبالم ادامه دهم.
کد خبر: ۲۶۲۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 18 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، حسین بادامکی درباره پیوستنش به تیم مشهد اظهار كرد: چند پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم، باز هم در کنار مردم مشهد باشم و در شهر خودم به فوتبالم ادامه دهم.

کاپیتان سابق پرسپولیس از صبا هم پیشنهاد داشت اما در رابطه با نرفتنش به قم تصریح کرد: از طریق واسطه‌ها صحبت‌هایی مطرح شد اما تصمیم گرفتم با تیم مشهد و زیر نظر فرهاد کاظمی به فوتبالم ادامه دهم. در مقطعی که با تیمی نبسته‌بودم تمرینات اختصاصی‌ام را ادامه دادم و در برخی از روزها حتی تا 3 جلسه تمرین انفرادی داشتم.

وی بیان کرد: در تست پزشکی شرکت کردم و چیذری، مربی بدنساز باشگاه نیز از شرایطم راضی بود.

بادامکی بیان کرد: خوشحالم که در تیمی هستم که همبازیان قدیمی‌ام در پرسپولیس حضور دارند، رضا نورمحمدی، حمید علی‌عسگر وغیره دوستان خوب من هستند و امیدوارم بتوانیم در کنار هم برای موفقیت تیم مشهد از تمام توانایی خود استفاده کنیم.

وی در رابطه با برخورد باشگاه مشهد با رضا عنایتی و احتمال اینکه این برخورد برای وی هم تکرار شود، تاکید کرد: در زمینه وضعیت رضا عنایتی صحبت نمی‌کنم و از این اتفاقات خبر ندارم، البته در تیم پدیده هم برخورد خوبی با من نشد. امیدوارم که شرایط به شکلی پیش رود که در فوتبال استان، شاهد خوش‌استقبال بودن و بد بدرقه بودن نباشیم.

بادامکی در زمینه مشورت پیش از قرارداد با حسن بادامکی، برادر بزرگ‌ترش و مربی کنونی تیم پدیده خراسان اظهار داشت: بسته شدن قراردادم با تیم مشهد خیلی سریع اتفاق افتاد و فرصت زیادی برای مشورت پیش نیامد اما به حسن بادامکی، برادر بزرگ‌ترم که خبر دادم خوشحال شد و برایم آرزوی موفقیت کرد.

منبع: تسنيم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار