سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی مشهد از جمع آوری 398 معتاد متجاهر با هدف پلمپ مراکز فروش مواد مخدر و مقابله با عرضه آن از حاشیه این کلانشهر خبر داد.
کد خبر: ۲۶۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴ 18 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، مهدی خدابخشی با اعلام اين خبر، گفت: این تعداد از ابتدای امسال تاکنون توسط کلانتریهای مشهد در مناطق سیدی، شهید رجایی، شهرک طرق، کاظم آباد، راه آهن، باهنر و اسماعیل آباد این شهر جمع آوری شده اند.

وی همچنین به ورود هزار و 680 مرد و 160 زن به مراکز ترک اعتیاد اجباری از ابتدای امسال تاکنون اشاره و بیان کرد: پارسال نیز چهار هزار و300 زن و مرد به کمپهای ترک اعتیاد ارجاع و درمان شدند.
سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی مشهد در ادامه از پلمپ 255 خانه فروش مواد مخدر در نواحی حاشیه شهر مشهد خبر داد و افزود: 13 خانه فروش مواد افیونی نیز در منطقه دروی شناسایی شده که به زودی پلمپ می شوند.
وی همچنین گفت: در نقاط محروم آسیبهای مختلفی وجود دارد و بسیاری از اماکن موجود حاشیه شهر مشهد غیرمجاز و آسیب زاست.
خدابخشی افزود: شهرداری باید به عنوان متولی ساماندهی ساخت و سازها در حاشیه شهر ورود کند تا این مناطق به اماکنی برای تجمع معتادان و فروشندگان مواد مخدر تبدیل نشوند.
وی ادامه داد: همچنین باید بسترهای مختلف فرهنگی و اماکن تفریحی ورزشی در این مناطق برپا شود تا ناهنجاریهای اجتماعی کاهش یابد.
سرپرست دادسرای انقلاب اسلامی مشهد بر لزوم ورود تمامی دستگاههای دست اندرکار در کاهش آسیبهای اجتماعی در حاشیه شهر تاکید و بیان کرد: پلمپ مراکز فروش و جمع آوری معتادان متجاهر با هدف مقابله با عرضه مواد مخدر با جدیت توسط دادستانی با همکاری بسیج در دست پیگیری است.

منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار