کد خبر: ۲۶۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 20 July 2016
تکلیف میزبانی تیم‌های تبریزی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر مشخص شد
جلسه شورای تامین شهر تبریز با حضور فرماندار تبریز و سهرابی، آجورلو و صمندر مدیران عامل سه باشگاه تبریزی لیگ برتر برگزار شد تا حاضران درباره میزبانی مسابقات این 3 تیم تا زمان آماده شدن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز تصمیم گیری شود.
 
در این جلسه مقرر شد گسترش فولاد طبق معمول بازی های خود را در ورزشگاه بنیان دیزل انجام دهد همچنین باتوجه به اینکه تیم ماشین سازی در سه هفته اول لیگ برتر فقط یک بازی مقابل گسترش فولاد تبریز دارد این مسابقه در ورزشگاه بنیان دیزل انجام خواهد شد ضمن اینکه با درخواست باشگاه تراکتورسازی مبنی بر دیدارهای این تیم در ورزشگاه باغ شمال موافقت نشد و بر این اساس شاگردان امیر قلعه نویی بازی های خانگی خود را تا زمان آماده شدن ورزشگاه یادگار در ورزشگاه اختصاصی خود برگزار خواهند کرد.

از سوی دیگر با توجه به پرهوادار بودن دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی پیشنهاد تعویق این مسابقه در هفته چهارم لیگ برتر به سازمان لیگ فوتبال ارائه خواهد شد. گفتنی است ورزشگاه گسترش فولاد 7هزار و 500 نفر گنجایش دارد در صورتی که ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی 10 هزار صندلی در خود جای داده است.

قرار است صورت جلسه شورای تامین به سازمان لیگ برتر ارائه تا در این خصوص تصمیم گیری شود.


باشگاه تراکتورسازی با تعویق دربی تبریز مخالفت کرد.


مشکلات ایجاد شده پیرامون میزبانی تیم های تبریزی لیگ برتر، باعث شد تا مسئولان باشگاه ماشین سازی پیشنهاد تعویق دربی تبریز با تراکتورسازی را در هفته چهارم به سازمان لیگ ارائه دهند.

ماشین سازان در توضیح این موضوع اعلام کرده اند با توجه به پرهوادار بودن دربی تبریز بهتر است این مسابقه به تعویق بیفتد تا در ورزشگاه یادگار امام(ره) و با حضورهواداران پرتعداد انجام شود.

به هر ترتیب باشگاه تراکتورسازی رسما با پیشنهاد ماشین‌سازی مخالفت کرد. امیر قلعه‌نویی به مسئولان باشگاه اعلام کرده در صورت تعویق مسابقه با ماشین سازی تمام برنامه های تیمش به هم می ریزد و با این موافقت نکنند.


 مانوئل فرناندز رسما با ماشین سازی امضا کرد
مانوئل فرناندز مونیز امروز با امضا قراردادی رسما به عضویت ماشین سازی درآمد.

وی سابقه بازی در لاکرونیا اسپانیا را دارد.


مانوئل فرناندز رسما به ماشین سازی پیوست/عکس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار