روز گذشته نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی با حضور درشهرستان مرزی مهران از روند اجرایی پروژه های در دست اجرا ووضعیت زیرساختهای این شهرستان در حوزه منطقه ویژه اقتصادی و آزاد تجاری وصنعتی بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۲۶۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 22 July 2016
روز گذشته نماینده حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی با حضور درشهرستان مرزی مهران از روند اجرایی پروژه های در دست اجرا ووضعیت زیرساختهای این شهرستان در حوزه منطقه ویژه اقتصادی و آزاد تجاری وصنعتی  بازدید به عمل آوردند.

به گزارش تابناک ایلام ،دکتر جلال میرزایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: موضوع ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران درحال حاضر یکی از دغدغه های مهم مردم شهرستان مهران واستان ایلام است ،زیرا تصویب این طرح می تواند تاثیرات مثبت فراوانی در رونق اقتصادی وتوسعه استان بدنبال داشته باشد.

نماینده مردم ایلام گفت : در موضوع منطقه آزاد تجاری ،تاکنون رایزنی های فشرده ای با همکارانمان در مجلس شورای اسلامی خصوصا مرکز پژوهشها وهیات رییسه مجلس داشته ایم ،همچنین در دیداری که با آقای دکتر عارف داشتیم ایشان در زمینه حمایت نمایندگان عضو فراکسیون امید از طرح ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران ودیگر شهرها قول مساعد دادند.

جلال میرزایی خاطرنشان کرد:یکی از مهمترین فاکتورهایی که لازم است درکنار ایجاد منطقه آزاد تجاری به آن اهتمام ویژه ای داشته باشیم ،بهبود زیرساختهای این شهرستان نظیر راههاست که بایستی مسئولین ارشد کشور واستان اعتبارات ویژه ای به آن اختصاص داده و به پیشرفت فیریکی بزرگراه کربلا سرعت ببخشند.

وی ابرازامیدواری کرد تا اربعین امسال وضعیت راههای مواصلاتی استان خصوصا محور ایلام به مهران بهبود یابد تا گره های ترافیکی مشابه ایام اربعین سالهای قبل در این مسیر شاهد نباشیم .

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در نقطه صفر مرزی از نزدیک در جریان وضعیت مبادلات تجاری مرز بین المللی مهران ،همچنین زیرساختهای منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان قرار گرفتند وی همچنین در جلسه ای با نخبگان وسیاسیون این شهرستان درجریان دغدغه ها و نکته نظرات آنها قرار گرفت.

نماینده مردم حوزه شمالی استان سپس روانه شهرستان ملکشاهی شد تا از نزدیک در جریان مسائل ومشکلات این شهرستان قرار بگیرد.

بازدید از طرحهای وپروژه های در دست اجرا و دیدار با مسئولین این شهرستان ،همچنین دیدار با مردم شهر ارکواز از دیگر برنامه های جلال میرزایی در شهرستان ملکشاهی عنوان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار