بسته ورزشی تابناک تبریز:
اخبار کوتاه از ورزش استان را هر روز از بسته خبری ورزشی تابناک تبریز بخوانید.
کد خبر: ۲۶۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ 24 July 2016
 امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت:
 
خوشحالم در خدمت تراکتورسازی هستم
امیدوارم بتوانیم سال خوبی داشته باشیم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و مردم تبریز و هواداران این تیم هم بسیار بزرگ هستند. دو مطلب باید بگویم. اول اینکه خوشحالم روز بازی با النصر روز بزرگی در تاریخ آذربایجان و ایران رقم خورد و با وجود حذف از آسیا هواداران تیم‌شان را تشویق کردند. ضمن اینکه دوباره خوشحالم در خدمت مردم آذربایجان و تراکتورسازی هستم و دید مردم نسبت به خیلی مسائل روشن شد.

تشکر ویژه از سردار آجورلو
تشکر ویژه‌ای هم از سردار آجورلو، سیامک قلیچ‌خانی و سعید آجورلو دارم که بدون چشمداشت برای تیم  زحمت می‌کشند. شما خبرنگاران هم از دلسوزان تیم هستید و من امیدوارم در کنار هم بتوانیم تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کرده و نتایج خوبی را کسب کنیم. البته مسائل زیادی است که فعلا نمی‌خواهم به آن بپردازم.

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: انشالله سال خوبی را در این تیم داشته باشیم و نتایج مناسبی کسب شود. خوشحال هستم که یک بار دیگر در خدمت مردم خوب آذربایجان هستم. ما اینجا شاید مهمان باشیم ولی دوست داریم یادگاری خوبی را از خودمان به جا بگذاریم.  

وی ادامه داد: جا دارد از طرفدارانمان تشکر کنیم که حضور خوبی دارند. امیدوارم به یکدگیر کمک کنیم که در آخر فصل عنوان خوبی کسب شود. یارگیری هایی که می خواستیم تقریبا انجام شده است ولی تیم های دیگر نیز یادگیری هایی انجام داده اند. جا دارد از آقای عباسی، مدیرعامل سابق نیز تشکر کنیم و آقای آجرلو نیز تمام تلاشش را انجام می دهد. از یارگیری ها و تمرینات پیش از فصل راضی هستم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز، بیان کرد: بازیکنان خوبی را داریم که برای دیدار فردا، تغییر سیستمی خواهیم داد که امیدوارم جواب بدهد. باید از مسئولین استقلال خوزستان تشکر کنم. خواسته مردم این بود که بازی در تبریز برگزار شود. فکر نمی کنم ورزشگاه اختصاصی جواب گوی حضور پرشور هوادارانمان باشد. برخی ها به دنبال این هستند تا تراکتور سازی را از مردم بگیرند. از استان کرج تماس گرفتند و اعلام کردند که آماده برگزاری بازی در کرج هستیم ولی برخی ها در تبریز همکاری نکردند. انشالله با تمام کمبود ها به راهمان ادامه می دهیم. تبریز به پایتخت فوتبال ایران تبدیل می شود.

قلعه نویی در خصوص میزبان آمادگی بازیکنان تراکتور سازی، بیان کرد: بله، فکر می کنم برای شروع لیگ برتر مناسب بوده است. دو بازیکن مهاجم خوب داریم که امیدوارم از همه موجودی مان استفاده کنیم. در مجموع از همه موارد راضی هستم. این تیم ستاره های خوبی را در اختیار دارد که باید در زمین مسابقه ستاره باشند.

وی در خصوص هدف گذاری این باشگاه در سال جاری، گفت: مطمئنا تیم خوبی خواهیم داشت که با سال های گذشته تفاوت خواهد داشت. برخی ها می گویند که تیم پیری داریم ولی درست نیست و تبلیغات منفی انجام می دهند. آقای آجرلو حدود ۲۰ درصد پیش پرداخت به بازیکنان داده است.




خطیبی:قاسمی نژاد امسال پدیده لیگ میشود


رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی تبریز در پیامی انتخاب امین قاسمی نژاد به عنوان برترین بازیکن لیگ دسته اول را تبریک گفت.

خطیبی در این پیام آورده است :

انتخاب امین قاسمی نژاد به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته اول فوتبال کشور مایه مباهات و افتخار فوتبال آذربایجان و به ویژه تیم مردمی ماشین‌سازی تبریز است.

بی شک قاسمی نژاد از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال کشور است که توانسته در کنار توجه ویژه به مسائل اخلاقی و فرهنگی، در بعد فنی نیز سرآمد باشد.

کسب این عنوان ارزشمند را به محضر همه ورزشدوستان استان، هواداران بافرهنگ ماشین‌سازی و خانواده قاسمی نژاد تبریک عرض می کنم.

امیدوارم و یقین دارم که امین عزیز امسال نیز می تواند به عنوان پدیده مسابقات معرفی شود.

بی شک امین شایسته کسب عنوان بهترین و برترین در مسابقات لیگ برتر خواهد بود چراکه هم از نظر سجایای اخلاقی و هم از لحاظ فنی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و امسال سال شکوفایی این بازیکن دوست داشتنی و دیگر بازیکنان ماشین‌سازی تبریز خواهد بود.


رونمایی از مغز تراکتور
فردا سروش رفیعی مدل لیگ شانزدهم در تیم قرمز پوش تراکتورسازی تبریز رونمایی خواهد شد.

سروش رفیعی با انتشار عکس زیر از روحیه بالای خودش و هم تیمی هایش پرده برداشته است تا نشان دهد برای بازی فردا آماده است.






سازمان لیگ: تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی‌اش میزبان است

کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد: دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان بنا به درخواست مجدد باشگاه تراکتورسازی و موافقت استقلال خوزستان روز دوشنبه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می شود.
پیش از این باشگاه تراکتورسازی درخواست کرده بود که بازی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود که این درخواست مورد موافقت قرار گرفته بود.
غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد شایعه تغییر زمان داربی تبریز بین دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز گفت: هیچ تغییر برنامه‌ای نداریم و صورتجلسه‌ای هم مبنی بر تعویق دیدارهای این دو تیم وجود ندارد. بنابراین این دیدار طبق برنامه اعلام شده برگزار می شود.


بیگی و هادی به جشن آمد

به گزارش تابناک تبریز دکتر بیگی نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو در حالی به مراسم رونمایی از پیراهن تراکتور سازی آمد. وی در ادامه  با شال تراکتور سازی در کنار مدیرعامل و سرمربی باشگاه نسبت به هواداران به ابراز احساسات پرداخت و علاقه خود را به نمایندگان ورزشی استان نشان داد.
پرویز هادی کشتی گیر ملی پوش تبریزی نیز در این جشن حاضر شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :