پیش بازی مربوط به بازی تراکتورسازی – استقلال خوزستان
لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز با بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان وارد شانزدهمین دوره‌ی خود می‌شود. میخواهیم نگاهی بیندازیم به این نبرد در تبریز.
کد خبر: ۲۶۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 25 July 2016

سرویس ورزشی تابناک تبریز؛ تراکتورسازی به عنوان تیم چهارم فصل گذشته و استقلال خوزستان قهرمان، پیش از این شش بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که آبی پوشان خوزستانی هیچگاه موفق به شکست تراکتوری‌ها نشدند؛ سه نبرد را تراکتور برده و سه بازی هم با نتیجه‌ی مساوی به پایان رسیده است. در این شش نبرد، تراکتورسازی یازده بار موفق به گشودن دروازه تیم خوزستانی شده و استقلال نیز چهار بار به ابن موفقیت دست پیدا کرده است.
همچنین، این دو تیم سه بار در تبریز، مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که تراکتور دو بار حریف خود را شکست داده و یک بار هم بازی با تساوی به پایان رسیده است. استقلال خوزستان هیچگاه در تبریز موفق به گلزنی نشده و تراکتوری‌ها چهار بار به این مهم دست یافته‌اند.
میانگین سنی تیم امیر قلعه نویی 26.1 است که 2.1 واحد نسبت به تیم سیروس پورموسوی پیرتر شده است.
این فصل تغییرات زیادی در دو تیم رخ داده است.
تراکتور با حفظ کادرفنی، بازیکنانی مانند لوسیانو ادینیو، کرار جاسم، محمد نوری، محسن بنگر، محمد ابراهیمی و... را به نفرات تیم اضافه کرد و بازیکنانی مانند بختیار رحمانی، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل‌زاده و... را از دست داد.
در مقابل تیم قهرمان فصل پیش استقلال خوزستان تفاوت زیادی با تیم این فصل دارد. جدا شدن عبدالله ویسی و پیوستنش به سپاهان، از دست دادن نفراتی مانند موسی کولیبالی، روح الله سیف اللهی، فرناندو دخسوس و... و جذب بازیکنان جوان بومی، شرایط را برای قهرمان و نماینده‌ی ایران در لیگ قهرمانان آسیا کمی دشوار کرده است.
این دو تیم در فصل گذشته‌، در هردو بازی رفت و برگشت، به تساوی رضایت دادند. در بازی رفت در تبریز، به تساوی بدون گل و در خوزستان به تساوی یک بر یک که در آن بازی محمد ایرانپوریان تنها گل تراکتور را از روی نقطه‌ی پنالتی در دقیقه‌ی 83 به ثمر رساند.

با تمامی این تفاسیر باید منتظر بود و دید که در ورزشگاه کم کیفیت اختصاصی تراکتورسازی، بازی افتتاحیه‌ی لیگ برتر باشگاه‌های کشور به چه ترتیب خواهد بود و در این زورآزمایی کدام مربی، از پس دیگری برخواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :