مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌های وزارت کشور گفت: تلاش می‌کنیم دفتر توسعه دولت الکترونیک محقق شود.
کد خبر: ۲۶۷۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 28 July 2016
مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌های وزارت کشور گفت: تلاش می‌کنیم دفتر توسعه دولت الکترونیک محقق شود.

به گزارش ایسنا،  ژاله فرامرزيان در نشست معاونان هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و مدیران‌کل امور اداری و مالی استانداری‌های کشور در استان همدان، با اشاره به ساختار تشکیلاتی استانداری‌ها اظهار کرد: این موضوع از چندی پیش در دستور کار قرار گرفته، چارت استانداري‌ها در آذرماه ابلاغ شد و براساس چارت اقداماتي درخصوص تدوين شرح وظايف انجام شده است.

وي تصریح کرد: با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته نتوانستيم قبل يا همزمان با تشكيلات تفصيلي شرح وظايف استانداري‌ها را ابلاغ كنيم و در رابطه با عنوان وظيفه‌اي همچنان در سازمان مديريت دچار مشکل هستیم.

مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌های وزارت کشور با بيان اينكه مهمترین مسأله ساختار ما با سازمان مدیریت ادغام شد، ادامه داد: حدود 3000 پست از سازمان مدیريت به مجموعه استانداري‌ها اضافه شده و مجموعه وظایف و اختیاراتی كه به مجموعه ما اضافه شده بود، به انضمام كل ساختار بود.

وي افزود: در مدت ادغام ساختار مقداري فربه‌تر شد و عناوين و ساختارهاي جديدي اضافه شده بود و همین امر سبب شد در بازگشت، نخستين تقاضاي سازمان مديريت اين باشد كه به حالت اوليه برگردد اما برگشتن به حالت اوليه مقدور نبود.

فرامرزيان با اشاره به اينكه سازمان مديريت بايد پاسخگوي اتفاقاتي كه افتاده باشد، تبیین کرد: در جلسات متعدد ناگريز شديم تعدادي پست را به سازمان مديريت برگردانيم.

اين مقام مسئول با بيان اينكه در ابلاغ نوبخت به وزارت كشور تقاضای بازگشت 2790 پست بود، افزود: در جمع‌بندي به هيچ عنوان نتوانستيم اين عدد را بپذيريم و ناگريز شديم 169 پست را از اين مجموعه كسر كنيم.

مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌های وزارت کشور خاطرنشان کرد: حدود 90 پست از  169 پست را برای فرمانداری‌ها ذخیره شد و اتفاق ديگري كه رخ داد، اين بود كه پست‌هايي که انتقال به غير نبود مثل كارشناس مسؤل، پنج نفر به طرق مختلف براي اين پست‌ها درنظر گرفته شده بودند و اين اقدام در استانداري‌ها خلاف بود.

وي با اشاره به اينكه ماحصل جرياني كه اتفاق افتاد ادغام روابط عمومي با دفتر استاندار بود، ادامه داد: خيلي تلاش كرديم و پيگير هستيم و سعي شد از ابزار خارج از دستگاه استفاده شود.

فرامرزيان با اشاره به اينكه موضوع دفتر توسعه دولت الكترونيك بسيار ارزشمند بود و تلاش جدي داريم كه اين اتفاق محق شود، افزود: سازمان مديريت با ايجاد اين دفتر مسأله داشت.

وي در پایان گفت: سازمان مديريت با اين موضوع كه دفتري با نام دفتر توسعه دولت الكترونيك زير نظر استاندار وجود داشته باشد، مخالفت داشت و اظهار می‌کرد اين از وظايف و اختيارات سازمان مديريت است و تحقق این شیوه، امکان‌پذیر نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار