سخنگوی شورای اسلامی شهر ایوان گفت :جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ایوان با موضوع ادامه آسفالت خیابانهای شهرستان و ساماندهی دستفروشان برگزار گردید.
کد خبر: ۲۷۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 05 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛فتاح مرادی سخنگوی شورای اسلامی شهر ایوان اظهار کرد : جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ایوان با موضوع ادامه آسفالت خیابانهای شهرستان و ساماندهی دستفروشان برگزار گردید.

وی گفت : در این جلسه در خصوص ادامه لکه گیری نوار حفاری در خیابان شهید تندگویان و خیابان معلم ، تعیین تکلیف تعداد 21 قطعه زمین سهم شهرداری از محل قطعات سازمان مسکن و شهرسازی و پیگیری آنها تا رسیدن به حصول نتیجه ، ادامه ی طرح تعریض خیابان حضرت امام(ره) از چهارراه شهرداری تا میدان شهید مصطفی خمینی (ره) در صورت تامین اعتبار ، تکمیل کنار گذر خیابان 22 بهمن و ادامه ی آسفالت تعداد دیگری از خیابانهای اصلی سطح شهر و جدول گذاری تصمیماتی اتخاذ گردید.

مرادی ادامه داد : همچنین در این جلسه تاکید گردید طرح جمع آوری دستفروشان و میوه فروشان سطح شهر تا مرحله ی نهایی و اسکان آنان در محل بازارچه شهرداری ، ادامه یابد و در این زمینه واحد اجرائیات شهرداری با هماهنگی نیروی انتظامی شهرستان اقدام نماید.

سخنگوی شورای شهر در پایان با تشکر از زحمات فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر خواستار مساعدت بیشتر فرماندار در تخصیص اعتبارات عمران شهری و رفع موانع و مشکلات شهروندان شد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار