روز دوم از هفته سوم لیگ شانزدهم:
تابناک تهران- هفته سوم لیگ برتر در حالی آغاز شده که استقلال باز هم پیروز نشد و پرسپولیس نیز بازی سختی را در تبریز باگسترش برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۲۷۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 06 August 2016

هفته سو م لیگ شانزدهم در حالی آغاز شد که طرفدارن استقلال تشنه ی پیروزی تیم محبوب خود و البته شکستن طلسم نبردن آبی پوشان بودند.

با وجود اسنقبال پر شور تماشاگران شاگردان منصوریان بازی برده را با باخت عوض کردند نگاهی گذرا به عملکرد آبی ها، نشان میدهد که آنها همجنان دست به گریبان چند نکته اند، باز هم تزلزل ستون های  دفاعی، معزلی که هفته سوم هم گریبان گیر استقلال شد و باز هم پیروزی را برای این تیم دو ر از دسترس و دست نیافتنی کرد، تا هفته سوم نیز  پیروز نشدن طلسمی باشد برای این باشگاه پرطرفدار پایتخت.

باید نشست و دید در بازی های پیش رو آیا منصوریان میتواند چاره ای برای پیروز نشدن های تکراری اشذ بیابد یا خیر .

از طرفی امروز سرخپوشان پایتخت  به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می رود تیمی که امسال ستاره هایی از جمله فرناندو د خسوس، لوسیانو پریرا و محمد رضا خلعتبری را در اختیاردارد و در خانه حریف سر سختی برای پرسپولیس به حساب می آید، مخصوصا اگر روی نیمکت مربی جوان و خوش فکری بنام کمال وند تکیه زده باشد.

 

پرسپولیس نیز هفته ی قبل در مقابل فولاد، یک تساوی تلخ جلوی هوادارن کسب کرده و تمام عزمش را جزم کرده که دست خالی از تبریز  بیرون نیاید.جالب اینجاست سرخابی های پایتخت هر دو در مقابل ضد حمله حریفان ضعف نشان داده اند  و پاشنه آشیل تیم هایشان رفتن به لاک دفاعی بعد از تهاجم همه جانبه  روی دروازه حریفان و در آنجا عدم سازمان دهی کافی در خطوط دفاعی تعبیر می شود، البته پرسپولیس فصل گذشته نیز با این مشگل دست و پنجه نرم کرده است و باید توسط برانکو رای به اصلاح آن داد.

در پایان باید دید سرخابی ها چگونه در هفته های آتی روی ضعف های تیم خود کار میکنند و بازی امروز پرسپولیس در تبریز چگونه برای این تیم پر طرفدار رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار