جانشین پليس راه فرماندهي انتظامي استان خبرداد؛
تابناک: جانشین پليس راه فرماندهي انتظامي استان، از آغاز طرح ويژه کنترل ناوگان عمومی مسافربری به مدت یک هفته در سطح محورهای مواطلاتی استان با مشارکت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، خبرداد.
کد خبر: ۲۷۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰ 10 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ محمد امیدی با اشاره به نقش حمل و نقل عمومي در کاهش تراکم ترافيک، گفت: از طريق حمل و نقل عمومي مي شود خدمات ارزنده اي به الگوهاي سفر روزانه ارائه داد و تعداد زيادي از مردم را جابه جا کرد و در عين حال فضاي کمتري از خيابان را اشغال کرد.

وی آموزش عمومي مردم و تشويق آنها به استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومي، تبديل به احسن نمودن ناوگان فرسوده عمومي، نظافت و سرويس هاي روزانه اتوبوس و زمان بندي منظم اتوبوس ها با حداقل زمان تاخير را از مولفه های ارتقاء كيفي  سيستم هاي حمل ونقل عمومي بر شمرد.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: پلیس همواره بر رفتار ناوگان حمل و نقل عمومي نظارت دقیق داشته است و به همین منظور طرح کنترل ناوگان عمومی مسافر بری به مدت یک هفته در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی با مشارکت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، از ابتدای هفته جاری به اجرا در خواهد آمد.

امیدی عدم استفاده از کمربند ایمنی، نداشتن صورت وضعیت، صحبت کردن با تلفن همراه، نقص فنی و نیز نداشتن آج لاستیک را از جمله تخلفاتی دانست که در بستر اجراي طرح مذکور از سوی پلیس مورد برخورد قانونی قرار خواهد گرفت.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در مدت زمان  اجرای طرح کنترل ناوگان عمومی مسافربری، رانندگان نمونه و قانونمند نیز از سوی پلیس مورد تشویق قرارخواهند گرفت و پلیس سعی خواهد کرد با استفاده بهینه و هدفمند از انتقادات و پیشنهادات مسافران در راستای ارتقاء ایمنی  ناوگان عمومی مسافربری با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اقدامات لازم را انجام دهد.

وي  در پایان بر استفاده از تمامي امكانات و تجهيزات درون سازماني و بهره برداري از توانايي هاي ساير دستگاه هاي دولتي در اجراي موفق اين طرح تاكيد و نظارت دقيق بر رفتار ناوگان حمل و نقل عمومي، آموزش رانندگان وسايل نقليه حمل مسافر، كنترل تجهيزات ايمني اتوبوس ها و برخورد با تخلفات حادثه ساز را از اهداف اجراي این طرح عنوان داشت

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار