فرماندار مهران گفت: 28 طرح عمرانی و خدماتی هفته دولت امسال در این شهرستان به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرای آنها آغاز می شود.
کد خبر: ۲۸۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 22 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مراد ناصری روز دوشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: برای این طرح ها در مجموع 710 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی و استانی هزینه شده و یا اختصاص یافته است.

وی طرح هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود را شامل کلنگ زنی سه طرح صنعتی دانست و افزود: بهره برداری از طرح هایی همچون سیستم آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزی، بازسازی قلعه کنجانچم و سازماندهی معابر شهرک اسلامیه نیز در این هفته آغاز می شود.

ناصری از اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار برای مطالعه فرودگاه شهرستان مرزی مهران نیز خبر داد و تاکید کرد: این مطالعات باید ظرف مدت سه ماه انجام شود.

فرماندار مهران یادآور شد: اجرای طرح های عمرانی و خدماتی باعث رونق اقتصادی در این شهرستان می شود بخصوص با بهره برداری از طرح های توسعه ایی پایانه بین المللی مهران، امکان جابجایی 20 هزار نفر مسافر در روز فراهم می شود.

امام جمعه مهران نیز در این نشست بر بازگویی عملکرد فعالیت های ادارات در هفته دولت به مردم تاکید کرد و گفت: بازگو کردن خدمات دولت باعث می شود مردم با عملکرد دستگاه های اجرایی و نحوه خدمات رسانی آنها بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام روح الله ولدبیگی تاکید کرد: بخاطر خدمات دولت تدبیر و امید شهرستان مهران در مسیر توسعه قرار گرفته است و با تصویب منطقه آزاد تجاری مهران در مجلس، استان ایلام و شهر مهران از نظر اقتصادی شکوفا می شوند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار