کد خبر: ۲۸۲۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 22 August 2016


فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: رسانه‌ها خدمات دولت را با تحقیق و بررسی دقیق برای مردم تشریح کنند.

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دولت تدبیر و امید پس از کسب رای اعتماد از مردم در خرداد 92 بیش از سه سال است که برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و خدمات‌رسانی به مردم در تلاش است.

وی تصریح کرد: در این دوران اقدامات خوبی را شاهد هستیم و بخش مهمی از مشکلات به ویژه در حوزه سیاست خارجی و همچنین اقتصادی برطرف شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان اشتهارد افزود: در این مدت شاهد کاهش چشم‌گیر نرخ تورم و افزایش اشتغال‌زایی و توسعه در بخش‌های مختلف علمی، دفاعی، اجتماعی، فرهنگی و ... بوده‌ایم که این موفقیت‌ها در سایه هدایت‌های مدبرانه مقام عظمای ولایت، تلاش‌های دولت‌مردان و همراهی مردم محقق شده است.

اینانلو گفت: مشکلاتی نیز در بخش‌های مختلف همچنان وجود دارد و هیچ کس منکر این نیست که ضعف‌ها و کاستی‌هایی به ویژه در بخش اقتصادی و معیشتی، مردم و شهروندان را رنج می‌دهد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت بیان داشت: باید رسانه‌ها به صورت صحیح و منطقی، نقاط ضعف و قوت دولت را تحلیل و بررسی کرده و با ارائه آمارهای صحیح و اطلاع‌رسانی درباره تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکلات کشور از سوی دولت، روحیه امید و نشاط را در جامعه تقویت کنند.

فرماندار شهرستان اشتهارد افزود: از سوی دیگر باید خدماتی که در این مدت به مردم ارائه شده، از سوی رسانه‌ها برای شهروندان تشریح شود تا مردم بدانند که دولت چه کارهایی برای رفع مشکلات آنها انجام داده است.

اینانلو با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید همواره آماده دریافت نقدهای مصلحانه و نقدهای دلسوزانه بوده و آنها را در تصمیم‌گیری‌ها و کارها لحاظ می‌کند، گفت: به عنوان نمونه در موضوع فیش‌های حقوقی دولت و شخص رئیس جمهوری شجاعانه وارد شده و با متخلفان برخورد کردند.

وی در پایان گفت: رسانه‌ها می‌توانند با نقد صحیح و منطقی، دولت را در راه انجام وظائف خود و اجرای طرح‌های توسعه‌ای یاری دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار