معاون استاندار کرمانشاه اعلام کرد:
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: 4 درصد از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به شهرستان پاوه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۲۸۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 28 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازفارس وبه نقل از استانداری کرمانشاه مجتبی نیک‌کردار در مراسم گرامیداشت شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان پاوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی،به‌ویژه شهیدان گران‌قدر رجایی و باهنر، گفت: 4 درصد از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت به شهرستان پاوه اختصاص یافته است.
وی افزود: از این مبلغ 280 میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام تأمین آب شرب شهر پاوه از چشمه هانی‌کوان، 95 میلیارد ریال برای تکمیل و اتمام بیمارستان جدید این شهرستان و 35 میلیارد ریال در راستای احداث تصفیه‌خانه شماره 2 و خط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر پاوه هزینه می‌شود. 
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه از انجام مطالعه منطقه ویژه اقتصادی اورامانات و ارائه آن به هیأت دولت برای تصویب و اجرا خبر داد و گفت:باتصویب این طرح شاهد رونق اقتصادی و توسعه همه‌جانبه منطقه خواهیم بود.
نیک‌کردار از تهیه طرح سند توسعه برای شهرستان‌های استان کرمانشاه خبر داد و بیان کرد: با تدوین این سند،تمامی شهرستان‌ها براساس این طرح که مسیری برای رسیدن به توسعه و شکوفایی است،گام برخواهند داشت.
معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با ارائه آمار و ارقام خدمات دولت تدبیر و امید را بیان کرد وگفت: این عملکرد در حالی محقق شده است که دولت با تنگناهای فراوان مالی، خالی بودن خزانه و ده‌ها مشکل دیگر روبه‌رو بوده است.
تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و نهادهای دولتی شهرستان پاوه با اهدای لوح و هدایایی در این مراسم انجام گرفت و 2 طرح با اعتبار بیش از 38 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار