رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برخی ادارات و ارگان‌ها نه تنها به اجرای پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کمک نمی‌کنند بلکه سنگ اندازی نیز می‌کنند.
کد خبر: ۲۸۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 31 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازمهر،دکتر حسین کریم امروز سه شنبه در جریان بازدید از پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه درجمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از ۲۵۰ پروژه بهداشتی و درمانی در استان کرمانشاه در حال اجراست و بخشی از این پروژه ها طی امسال و بخشی نیز در سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر کریم بااشاره به محدودیتهایی استان کرمانشاه افزود: برخی ادارات و ارگانها در راستای اجرای پروژه ها همکاری نمودند و اما برخی نه تنها کمک نمی کنند بلکه سنگ اندازی هم میکنند.وی پیشرفت پروژه های علوم پزشکی استان را بیش از ۵۰ درصد عنوان و بیان کرد: با وجود کمبود اعتبارات و تجهیزاتی که درحوزه های مختلف وجود دارد توانستیم طرح های مختلفی را برای رفع محرومیت و تقویت زیر ساخت های حوزه سلامت اجرایی کنیم.
این مسئول افزود:پروژه هایی که در دست اجرا هستند در قالب کتابچه در اختیار رسانه ها قرار می گیرد که امید است بتوانند به صورت دقیق تمام جزئیات آن را دنبال کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با بهره برداری از پروژه ها شاهد تحول و پیشرفت  در حوزه سلامت استان خواهیم بود.
وی در پایان گفت: تلاش دانشگاه علوم پزشکی در جهت رفع مشکلات مردم است و لذا باید تعداد تورهای مطبوعاتی را افزایش دهیم و از خبرنگاران انتظار می رود برای رفع نقایص دانشگاه و ارتقای سطح کیفی خدمات به مردم تلاش کنند و امید است با سلاح رسانه و مدیریت مسئولان بتوانیم در جهت پیشرفت پروژه ها گام برداریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار