دولت ایران پذیرفته که اشخاص حقیقی و حقوقی مورد تحریم سازمان ملل را، در داخل ایران هم تحریم کند. در پی این، بانک‌های سپه و ملت ارائه خدمات به قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران را محدود کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 03 September 2016
بنا به گزارش‌ها، دولت ایران پذیرفته که اشخاص حقیقی و حقوقی مورد تحریم سازمان ملل را، در داخل ایران هم تحریم کند. در پی این، بانک‌های سپه و ملت ارائه خدمات به قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران را محدود کرده‌اند.

به گزارش «تابناک» ،بی بی سی نوشته است که پس از توافق هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی، بانک‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی در بازگشت به بازار ایران محتاطانه عمل کرده‌اند.

یکی از دلایل نگرانی‌های آنها این بود که به رغم رفع تحریم‌ها، همچنان اشخاص و نهادهایی در ایران تحریم هستند و نظام بانکی این کشور به داشتن مشکل پولشویی متهم می‌شود، به این ترتیب طرف خارجی ممکن است وارد معاملاتی شود که در نهایت برایش جریمه‌های سنگینی به دنبال داشته باشد.

سندی که دلالت بر تحریم سپاه از سوی دو بانک دولتی ملت و سپه است، نیز منتشر شده است.


البته برخی منابع مدعی شده اند،آنچه درباره این دو بانک رسانه ای شده هیچ ارتباطی به اف ای تی اف و همکاری های داخلی ندارد؛ بلکه مربوط به فعالیت های ارزی و موضوع سویفت و مبادلات بین المللی است. چون نهادهای مورد اشاره در فهرست تحریم های سازمان ملل هستند. هیچ یک از نهادهای مالی و بانک های خارجی به آنها خدمات نمی دهند. در واقع اگر بانک های ایرانی هم اقدام کنند طرف خارجی در خواست را رد می کند. 


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
ایرانی با غیرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
مهاجم حریفو ول کنید، یکی دفاع تیم خودمونه بگیره .
بابا بس گل بخودی خوردیم از لیگ جهانی سقوط کردیم به لیگ دسته چندم محلی!!!!
روحانی مچکریم، آقا جان هنوز معتقدی 3 به 2 بازی رو بردیم؟ لطفا گل به خودی ها را حساب کن. ما که حساب از دستمون در رفته!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
خدشه دار کردن امنیت یک کشور را جز نادانان و ابلهان نمی پذیرند...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :