استاندار:
استاندار کرمانشاه از تدوین سند کوتاه مدت تمام شهرستان های استان خبرداد و گفت: این سند برای مدت سه سال و براساس ظرفیت ها و استعدادهای هر شهرستان تدوین شده و براساس این اسناد پروژه های در حال اجر را پیگیری و پروژه های جدید را شروع می کنیم.
کد خبر: ۲۹۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 04 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا؛ اسدالله رازانی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری صحنه در فرمانداری این شهر افزود: هر شهرستان سند جداگانه ای دارد و جمع بندی آن را در استانداری انجام می دهیم و این سند مبنا و معیار ما برای توسعه هر شهرستان است
او کشاورزی را یکی از محورهای توسعه استان کرمانشاه و به ویژه شهرستان صحنه دانست و گفت: سرمایه گذاری در زمینه مجتمع های گلخانه ای و محصولاتی که نیاز به آب کمتری دارند می تواند به ایجاد اشتغال پایدار، رونق اقتصادی و درآمدزایی برای مردم منطقه منجر شود.
او به اجرای پروژه های بزرگ در شهرستان صحنه از جمله ایران خودرو، ذوب آهن و مجتمع های پرورش گاو، قارچ و همچنین سدهای بزرگ اشاره کرد و گفت: در کمتر شهرستانی به اندازه صحنه چنین پروژه هایی اجرا شده است.
استاندار کرمانشاه به اتصال کرمانشاه به خط راه آهن سراسری تا پایان تیر ماه سال 96 اشاره کرد و افزود: راه آهن با خود توسعه می آورد و با توجه به اینکه از شهرستان صحنه نیز می گذرد و یک ایستگاه در این شهرستان ساخته می شود از این رو به روند توسعه شهرستان شتاب می بخشد.
او به بازدید خود از چندین پروژه کشاورزی، صنعتی و تولیدی در شهرستان صحنه اشاره کرد و گفت: این شهرستان در زمینه کشاورزی، باغداری و گردشگری استعداد زیادی دارد و از این رو از سازمان های مرتبط و بانک ها درخواست می کنیم موانع و مشکلات پروژه های این بخش را برای رفع در اولویت قرار دهند.
او به معضل بیکاری در استان کرمانشاه و شهرستان صحنه نیز اشاره کرد و افزود: از طریق اجرای طرح های توسعه باغات و کشت های گلخانه ای می توان بخشی از بیکاری را رفع کرد.
استاندار کرمانشاه امروز شنبه در جریان سفر یک روزه خود به صحنه از چند پروژه صنعتی، تولیدی و کشاورزی بازدید و سپس با خانواده شهدا دیدار و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد. صحنه در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار