شهردار منطقه ۱۴ تهران از افتتاح ۸۰ پروژه فنی ـ عمرانی در این منطقه خبر داد و گفت: این ۸۰ پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان روز یکشنبه هفته آینده توسط شهردار تهران افتتاح خواهند شد.
کد خبر: ۲۹۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 07 September 2016
فرهود حمیدی فراهانی در شبگردی اصحاب رسانه در منطقه 14 در تشریح برنامه‌ها و فعالیتهای انجام شده در منطقه 14 تهران اظهار داشت: در 10 سال گذشته در منطقه 14 بیش از 300 پروژه مهم مورد بهره‌برداری قرار گرفته که احداث ساختمان مرکزی شهرداری منطقه، ساختمان نواحی شش‌گانه، درمانگاه شبانه‌روزی منطقه 14، احداث 21 سرای محله، احداث پنج مجموعه ورزشی از جمله فعالیتهای عمرانی و شهری این منطقه است که بالغ بر هزار میلیارد تومان هزینه شده است.
 
حمیدی فراهانی خاطرنشان کرد: از سال 94 تمام پروژه‌های نیمه‌تمام این منطقه به اتمام رسیده و 80 پروژه شامل 28 پروژه خدمات شهری، 12 پروژه حمل و نقل، 32 پروژه فنی ـ عمرانی، دو پروژه املاک و مستغلات و در کل 80 پروژه که بالغ بر 300 میلیارد تومان هزینه شده روز یکشنبه توسط دکتر قالیباف افتتاح خواهد شد.
 
وی درباره طرح‌های مهم منطقه اظهار کرد: طرح تعریض خیابان پیروزی که به طول 4.2 کیلومتر است که 272 پلاک بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی به تملک شهرداری درآمده است.
 
شهردار منطقه 14 درباره احداث خطوط مترو در این منطقه گفت: خطوط 6 و 7 و 4 مترو در منطقه 14 واقع شده که مجموعا 16 ایستگاه از این 3 خطوط در منطقه 14 واقع شده است.
 
حمیدی فراهانی با اشاره به پروژه بزرگراه امام علی اظهار کرد: 4 کیلومتر از بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 14 واقع شده و 998 پلاک معارض در این محدوده به تملک شهرداری درآمده  که بیشترین تعداد پلاک معارض را در طول این بزرگراه دارد.
 
شهردار منطقه 14 درباره مشکل مجتمع کساء گفت: این مجتمع به علت نداشتن پارکینگ موفق به دریافت پایان کار نشده که با پیگیری‌های انجام شده پارکینگی برای مجتمع در حال احداث است که تا 22 بهمن افتتاح خواهد شد.
 
وی یادآور شد: مساحت کل بافت فرسوده در منطقه 14، 257 هکتار است که 17.7 درصد نسبت به کل منطقه است؛ تا پایان سال 84، 2.4 هکتار در بافت فرسوده، تا پایان سال 94، 49.88 هکتار و تا سال 95، 1.3 هکتار نوسازی انجام شده است.
 
حمیدی فراهانی در پاسخ به سؤالی درباره چرایی احداث ساختمانهای 6 و 7 طبقه در کوچه‌های کم‌عرض در این منطقه گفت: تمام ساخت و سازهای انجام شده براساس ضوابط، مقررات و طرح تفصیلی و قانونی عمل شده و هر آنچه که پهنه‌بندی به ما اجازه دهد این کار را انجام می‌دهیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار