رییس دانشگاه تبریز در آیین آغاز سالتحصیلی جدید و استقبال دانشجویان، از ارائه تسهیلات ویژه رفاهی و خدماتی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 25 September 2016
به گزارش تابناک تبریز، این آیین استقبال به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تبریز و با حضور هیات رئیسه این دانشگاه برگزار شد و دانشجویان با اهدای گل و شیرینی مورد استقبال قرار گرفتند.

رییس دانشگاه تبریز، در این آیین و گفتگو با خبرنگاران، ارائه تسهیلات بیشتر و تنوع بخشی به خدمات رفاهی را از برنامه های این دانشگاه اعلام کرد و گفت: بر اساس قانون برای دانشجویان کارشناسی ارشد فقط چهار ترم و دکتری هشت ترم به عنوان سنوات مجاز خوابگاه و خدمات تغذیه ارائه می شود، اما برای کمک به دانشجویان جهت ارائه رساله بهتر و تدقیق بیشتر در آن، علاوه بر سنوات مجاز یک نیمسال بیشتر خدمات خوابگاه و تغذیه ارائه می شود.

دکتر محمدرضا پورمحمدی، تنوع بخشی به خدمات تغذیه ای و افتتاح رستوران ها با مشارکت بخش خصوص در قالب طرح تاک را از دیگر اقدامات دانشگاه بر شمرد و گفت: امسال دو رستوران جدید راه اندازی شده و تعداد غذاخوری ها در این طرح به چهار رستوران می رسد و پیش بینی می شود حدود 5000 پرس غذا روزانه در این رستوران ها طبخ و ارایه شود.

وی افزود؛ در این طرح، دانشگاه یارانه غذا را در صورت انتخاب این رستوران ها، به خود دانشجو پرداخت می کند و دانشجو بر اساس سلیقه خود از غذاهای متنوع انتخاب می نماید.

رییس دانشگاه تبریز با بیان اینکه این کار موجب افزایش کیفیت در سلف های دیگر با توجه به کاهش تعداد متقاضیان و نیز رقابت میان شرکت ها می شود، افزود: این طرح در سال اول اجرا بسیار رضایت بخش بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :