رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: برای ارائه خدمات به زائران اربعین بیش از چهار پایگاه بزرگ هلال احمر در مسیر نجف به کربلا راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۳۰۵۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳ 02 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر چرخ‌ساز در آیین اختتامیه همایش مدیران ستادی و عامل استان‌های جمعیت هلال احمر در سرعین اظهار کرد: افزایش چهار برابری توان عملیاتی و خدماتی هلال احمر در استان‌های خوزستان و ایلام برای مراسم اربعین حسینی پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

وی از ارسال 115 تن دارو و تجهیزات پزشکی به صورت زمینی به عراق خبر داد و گفت: 500 پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمات به زائران در اربعین حسینی به حال آماده‌باش درآمدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیان کرد: برای ارائه خدمات به زائران اربعین بیش از چهار پایگاه بزرگ هلال احمر در مسیر نجف به کربلا راه‌اندازی می‌شود.

چرخ‌ساز با بیان اینکه در دو استان خوزستان و ایلام چندین برابر معمول ظرفیت خدمات‌رسانی افزایش یافته است، تصریح کرد: در کنار دایر کردن چادرها و بیمارستان‌های صحرایی ما با بیش از 180 پرسنل، 63 پزشک و چندین دستگاه آمبولانس در شهرهای مختلف عراق به زائران حسینی ارائه خدمات می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در مجموع 2 هزار نفر در این حرکت به زائران حسینی ارائه خدمات می‌کنند، گفت: ‌تمام تلاش ما بر این است که در مسیرهای تعیین شده به ویژه نجف و کربلا سرعت و ارائه خدمات را به نحوی افزایش دهیم.

چرخ‌ساز با بیان اینکه حرکت‌ها و اقدامات خوبی انجام شده تا بتوانیم در اربعین امسال با افزایش توان خدماتی خود زمینه حرکت‌های مؤثری را فراهم کنیم، افزود: سعی جدی بر این است تا زائران اربعین حسینی بتوانند با آرامش بیشتر فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر انجام شده را در مسیر توان‌افزایی بیشتر مشاهده کرده و به آن ایمان و اعتقاد راسخ داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار