نظمی:
ستاد بازیهای آسیایی و پارآسیایی 2018 جاکارتا در آذربایجانشرقی تشکیل شد.
کد خبر: ۳۱۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 20 October 2016
جمشید نظمی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در اولین نشست این ستاد گفت : هدف ستاد حضور پرتعداد و پرمدال ورزش آذربایجانشرقی در 2018جاکارتا خواهد بود.
وی افزود : حضور تعداد بیشتر ورزشکاران زن و مرد در 2018 و کسب مدال بیشتر نسبت به دوره گذشته هدف ورزش قهرمانی استان است.
نظمی تصریح کرد : ورزش آذربایجانشرقی برای کسب مدال بیشتر نسبت به بازیهای کره جنوبی برنامه ریزی و هدف گذاری شده است و آینده نگری و برنامه ریزی برای رسیدن به هدف را این ستاد بایستی انجام دهد.
 
وی اظهار داشت : بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا پیش درآمد المپیک 2020 توکیو برای ورزش استان خواهد بود و در این میان رقابتهای بازیهای کشورهای اسلامی در 2017 باکو بهترین رقابتها برای ارزیابی بهتر و بیشتر ورزشکاران استان خواهد بود.
نظمی افزود: در بحث ورزش همگانی و قهرمانی نیز در این سال، بحث تدوین برنامه 4 ساله برای این استان است و تلاشمان نیز برای مسابقات المپیک 2020 و مسابقات آسیایی 2018 می باشد که هدف گذاریمان نیز این میباشد که ورزش آذربایجان شرقی بتواند در این 2 مسابقات مقام خوبی در کشور کسب کند، پتانسیل بالایی نیز داریم که می توانیم با به کارگیری پتانسیل ها مقام های بلندی داشته باشیم.
وی ادامه داد: از اصحاب رسانه نیز خواهشمند هستم که در این راه به ما نیز کمک کنند، به طبع انتقاد سازنده و خوب می تواند در جهت توسعه ورزش برایمان کمک کند و برنامه ریزی 4 ساله نیز می تواند برای ما در سال های آتی مثمر ثمر شود.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: علیرغم حمایت از رده های سنی بزرگسالان، سعی خواهیم کرد که از بیشتر از رده های سنی نوجوانان و جوانان حمایت کنیم، زیرا که در سال های آتی بدون شک می توانند نتایج بهتری کسب کنند.
 
وی در ادامه بیان داشت : ورزش آذربایجانشرقی در حال تبدیل شدن به ورزش علمی و دانشگاهی است و در این مقوله موفق عمل کرده و با اتکاء به اعضای شورای راهبردی ، کارشناسان و صاحب نظران ورزش استان و حمایتهای مراکز علمی و آموزش و پرورش توانسته برنامه راهبردی علمی کردن ورزش استان را به خوبی طی کند.
در این نشست بر وجود پتانسیل در ورزش استان و سرمایه گذاری بیشتر ، توجه به مربیان برای شناسایی و تربیت و حفظ داشته های موجود ، بهرمندی از تجربیات خبه ها ، تشکیل گروه های رشته های ورزشی توپی ، قدرتی و سرعتی ، مبارزه ای ، ریتمیک و ابی ، توجه به باشگاهها ، برگزاری اردو های تیم ملی ، افزایش حضور ورزشکاران استان در رقابتهای برون مرزی ، حمایت بیشتز شهرداری از ورزش قهرمانی و ورزشکاران و ستاره های ورزشی ، ایجاد مرکز اردوهای تیم ملی تاکید شد.
ستاد بازیهای آسیایی و پارآسیایی 2018 جاکارتا در آذربایجانشرقی به ریاست جمشید نظمی تشکیل و حبیب ستوده نژاد جانشین ستاد ، ابراهیم فیروزی دبیر ستاد ، دکتر امیر ساسان ، دکتر سعید نیکوخصلت ، دکتر جعفر برقی ، دکتر میر معصوم سهرابی ، رسول صادقی ، علی کشفیا ، جبرئیل منصور قربانی ، لیلا جاویدان ، بهمن مددی ، علی شکارلو ، جواد امان زاده و علی جمالی عضو ستاد و فرهاد رضا زاده دبیرخانه ستاد هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :