جانشین حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم از پیگیری‌ برای تغییر ساعت بازی‌های خانگی یاسین‌پیشرو و صبای قم در بازی‌های خانگی آنها در هفته جاری لیگ‌های برتر فوتبال و فوتسال ایران خبر داد.
کد خبر: ۳۱۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 23 October 2016
به گزارش تابناک قم، مرتضی روحیان اظهار کرد: روز پنجشنبه ششم آبان ماه دو مسابقه حساس از رقابت‌های لیگ‌های برتر فوتسال و فوتبال باشگاه‌های کشور در شهر مقدس قم برگزار می‌شود اما این دو دیدار طبق برنامه اعلام شده از سوی مسوولان برگزاری آن، با یکدیگر همزمان هستند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال صبای قم در چارچوب دیداری از هفته دهم نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باید از ساعت 16:45 دقیقه عصر روز پنجشنبه ششم آبان در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم پدیده خراسان باشد، ضمن اینکه تقریبا همزمان با این دیدار در قم میزبان بازی خانگی تیم یاسین‌پیشرو قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز هستیم.

جانشین حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: دیدار یاسین‌پیشرو قم با مس سونگون ورزقان در چارچوب مسابقه‌ای که از هفته هفتم بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نیز از ساعت 17 روز پنجشنبه ششم آبان در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه باید برای برگزاری مطلوب هر دو مسابقه هماهنگی‌های لازم به ویژه از نظر تامین امنیت، صورت بگیرد، برگزاری همزمان هر دو مسابقه در قم، محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند و بر همین اساس پیگیر تغییر زمان یکی از این دو مسابقه هستیم.

لزوم تغییر ساعت بازی 

روحیان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که امکان تغییر ساعت بازی تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و مس سونگون ورزقان آسان‌تر از تغییر ساعت بازی صبای قم و پدیده خراسان باشد، به همین منظور در هماهنگی با هیأت فوتبال استان قم، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو و شورای تامین استان قصد داریم مکاتبه‌ای با کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال انجام دهیم، تا زمان این بازی با موافقت کمیته فوتسال در صورت امکان تغییر کند.

وی تصریح کرد: هر دو تیم صبای قم و یاسین‌پیشرو قم از طرفداران خاص خود برخوردار هستند و چنانچه کمیته فوتسال با تغییر زمان این دیدار موافقت کند، نه تنها به درخواست حراست و شورای تامین استان، بلکه به مردم ورزش‌دوست قم و طرفداران دو تیم صبا و یاسین‌پیشرو احترام گذاشته و اینگونه است که علاقمندان به هر دو تیم می‌توانند با حضور در ورزشگاه‌های یادگار امام قم و شهید حیدریان قم هر دو مسابقه را با خیالی آسوده تماشا کنند و تامین امنیت هر دو بازی نیز بدون مشکل و محدویت خاصی انجام خواهد پذیرفت.

تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم هم اکنون با کسب 13 امتیاز از 6 مسابقه در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار دارد و تیم فوتبال صبای قم نیز از 9 هفته سپری شده مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با کسب 9 امتیاز بین 16 تیم در مکان دوازدهم است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار