قرارداد خرید و نصب چمن مصنوعی در رینگ پیاده رو دریاچه شورابیل از منظر فساد بودن یا نبودن، بحث برانگیز شد.
کد خبر: ۳۱۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 27 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، علی هدایتی سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل در جلسه شورای شهر در خصوص طرح نامه شهرداری مبنی برعقد قرارداد  با شرکت بخش خصوصی جهت نصب چمن مصنوعی در شورابیل گفت : بررسی‌ها نشان می‌دهد هر چند نصب چمن به خودی خود خالی از ایراد بود اما روند اجرا غیرقانونی طی شده است.

وی تأکید کرد: نه تنها قراردادی منعقد نشده و کار آغاز شده بلکه خرید وارداتی چمن از کشور ترکیه انجام شده است در حالی که در برخی استان‌ها تولید چمن مصنوعی وجود دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل این اقدام بخش خصوصی را مغایر با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خواسته شورا دانست و افزود: متأسفانه بدون قرارداد قانونی حتی پرداخت نیز صورت گرفته است.

وی افزود: برای روند عقد قرارداد بارها از معاون شهردار توضیح خواستیم که در نهایت اعتراف کردند که هیچ قراردادی منعقد نشده است  و لازم است روند اجرای این طرح تغییر یافته و شهرداری نسبت به اصلاحات قانونی اقدام کند.

حمید لطف‌ اللهیان شهردار اردبیل هم در این جلسه اظهار داشت: در رابطه با نصب چمن مصنوعی در رینگ پیاده‌روی دریاچه شورابیل اردبیل، گرچه ایرادات و اشکالاتی از سوی اعضای شورای شهر اردبیل وارد است که شهرداری در راستای حل این اشکالات حرکت خواهد کرد ولی هیچ‌گونه فسادی در پروژه‌های شهرداری اردبیل به ویژه پروژه چمن مصنوعی رخ نداده و دستگاه‌های امنیتی و بازرسی نظارت دقیقی بر این پروژه دارند.

وی گفت: در واقع حقیقت و ماهیت این کار مورد تأیید اعضای شورای شهر اردبیل بوده و مردم نیز از اجرای این پروژه رضایت کامل دارند که شهرداری اردبیل اصلاحات مورد نظراعضای شورای شهر را در این پروژه مد نظر قرار داده و قطعا در راستای حل ایرادات این پروژه حرکت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
ايجاد چمن مصنوعي درمحيط طبيعي درياچه نامناسب است. وقتي به درياچه نگاه مي كني، بجاي منظره طبيعي ، پوشش نايلوني مي بيني. ازطرفي بدليل سرماي هوا روي اين چمن مصنوعي نمي شود در شش ماه سال ورزش كرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار