آنچه از تراوشات ذهنی شورای شهر ایلام به گوش می رسد این است که مراسم روزدو شنبه تنها معارفه شهردار جدید بوده و خبری از تودیع و تکریم شهردار سابق ایلام نیست.
کد خبر: ۳۲۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 30 October 2016
تابناک ایلام::حاشیه های انتخاب و عزل شهردار سابق ایلام هرچه بود گذشت و امروز شهردار جدید ایلام معرفی شده است.
 
 رسم معمول کلیه عزل و نصبها در یک حکومت اسلامی و عقلانی معارفه مدیر جدید و تودیع و تکریم مدیر سابق است.

ولی متاسفانه آنچه از تراوشات ذهنی شورای شهر ایلام به گوش می رسد این است که مراسم روز دوشنبه تنها معارفه شهردار جدید بوده و خبری از تودیع و تکریم شهردار سابق ایلام نیست.

توجیه غیر موجه این عزیزان هم این است که یزدان قبادیان توسط شورا عزل شده و نیازی به تکریم ندارد.

هرچند سخنگوی شورای شهر و یکی دو نفر از اعضای شورای شهر با این تصمیم مخالفت کرده ولی خردشخصی شورای شهر ایلام اینگونه تصمیم گرفته که درمراسم روز دوشنبه خبری از تکریم قبادیان نباشد.

یزدان قبادیان که سابقه دو دوره حضور در شورای شهر و شهرداری ایلام را در کارنامه خود دارد خدمات زیادی را به شهر ایلام ارائه کرده و شایسته نیست این چنین مورد بی مهری همکاران سابق خود قرار گیرد.

در کمترین حالت می توان خدمات ارزنده ی قبادیان در تعریض خیابانهای ایلام را گوشه ای از کارنامه مدیریتی این مدیر جوان دانست.
طرحی که اجرای آن به جسارتی خاص نیاز داشته و تبعات مثبت آن را امروز در شهر ایلام مشاهده می کنیم.

ولی متاسفانه شورای شهر ایلام همه این خدمات را از یاد برده و تنها بر نظرات شخصی خود اصرار دارند.

آنچه مسلم و مبرهن است، استاندار ایلام هم از این رفتار شورای شهر چندان دل خوشی نداشته و شنیده ها حکایت از آن دارد که در مراسم معارفه شهردار جدید شرکت نخواهد کرد.هرچند محمدرضا مروارید بارها اعلام کرده که تمام تلاش خود را در حمایت از شهردار جدید به کار خواهد گرفت، ولی نگرانی ایشان از رفتار شورای شهر ایلام پوشیده نیست.

در خبری دیگر شنیده شد که از ناحیه استانداری ایلام اینگونه درخواست شده که به دلیل عملکرد ضعیف شورا در انتخاب شهردارها و استیضاح بی دلیل آنها مراسم معارفه بسیار ساده و در سالن جلسات استانداری برگزار شود.

افکار عمومی هم از شنیدن خبر عدم تودیع شهردار سابق ایلام چندان راضی نبوده و در محافل مختلف در این خصوص بحث هایی مطرح شده است.

شورای شهر ایلام وظیفه دارد در مراسم معارفه ی شهردار جدید از زحمات شهردار سابق نیز تقدیر به عمل آورده و عدم انجام این مهم تنها از وزن آنها در میان جامعه خواهد کاست.

اینکه شورای شهر در مراسمی که متعلق به همه شهروندان ایلامی است تنها نظر شخصی خود را ملاک قرار داده و به خواست افکار عمومی توجه نشان ندهد کار چندان پسندیده ای نیست.

ولی متاسفانه نگاه این عزیزان به مقوله تودیع و معارفه کاملا شخصی بوده و برخی اعضای شورای شهر ایلام سعی دارند درگیری های شخصی خود را اینگونه تلافی نمایند.

آنچه مسلم به نظر می رسد عدم رعایت اصول و فدایی شدن اخلاق پیش پای افکار و عقاید شخصی است.
 
اخلاقی که در کمترین حالت رعایت آن باید از زحمات شهردار سابق ایلام هم تقدیر به عمل آید.

به هر حال این رفتار شورای شهر ایلام چندان پسندیده نبوده و هم افکار عمومی و هم جامعه رسانه به عنوان نماینده افکار عمومی از این اقدام خودمحورانه شورای شهر اظهار نارضایتی کرده اند.

این نکته مهم قابل ذکر و یادآوری است که مردم ایلام قدر خدمات مثبت را دانسته و در جای مناسب تجلیل از زحمات شهردار سابق را که جز وظایف شورای شهر است عملی خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
سلام. خداوکیلی این چرت و پرت ها چیه.
این هم شد سوژه پردازی.
درباره چیزی نوشتی که مشخص نیست چیه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
وقتی هردوره افرادی که حداقل صلاحیت وشرایط راندارندبدون هیچ فیلتری وباانواع حربه ها واردشورامی شوند نتیجه اش فسادوافول اخلاق است.به امیدروزی که بساط شوراها برچیده شود.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
انشاءا...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
آخی نویسند ه محترم حامی آقای قبادیان . ایشان تخلف کرده و محرز هم شده چندین مورد
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
خداوند روسیاهی را نصیب شورای شهر بنماید تا از این که هستند رسواتر و روسیاه تر گردند انشااللللللللللله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار