کد خبر: ۳۲۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 07 November 2016
تابناک / دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و ملوان

در ادامه هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال ایران (آزادگان) که به دلیل رقابت‌های جام حذفی به تعویق افتاده بود، فردا (سه شنبه) چهار دیدار برگزار می‌شود تا پرونده بازی‌های این هفته بسته شود.

به گزارش ایسنا، بازی‌های پایانی هفته دوازدهم لیگ آزادگان در حالی برگزار می‌شود که شاگردان علیرضا مرزبان می‌توانند با پیروزی برابر دیگر مدعی صعود به لیگ برتر یعنی اکسین البرز به صدر جدول رده بندی برسند. دو بازی دیگر هم تقابل 4 تیم 16 امتیازی لیگ است.
خونه به خونه بابل – اکسین البرز؛ تلاش مرزبان برای گرفتن صدرنشینی از مایلی کهن
این دو تیم بالانشین لیگ یک در حالی به مصاف هم می‌روند که هفته گذشته از رقابت های جام حذفی کنار رفتند. شاگردان علیرضا مرزبان در تیم خونه به خونه بابل از هفته ششم طعم باخت را نچشیده‌اند و از 18 امتیاز ممکن توانسته‌اند 14 امتیاز کسب کنند تا خودشان را بعنوان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر نشان دهند. آنها این شانس را دارند که با برد در بازی فردا بتوانند به صدر جدول بازگردند.
البته بازیکنان و کادرفنی خونه به خونه بابل این را می‌دانند که برای رسیدن به صدر جدول کار راحتی ندارند و باید با اکسین البرز که از ابتدای لیگ آزادگان جزو تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی بوده بازی کنند. با این حال اکسین البرز چند هفته‌ای از شرایط آرمانی خود دور شده و چهار هفته‌ است که نتوانسته پیروز از میدان خارج شود. البته آنها این شانس را دارند که با پیروزی مقابل خونه به خونه بابل، جای این تیم را در رده سوم جدول رده بندی بگیرند.

بادران تهران – نساجی قائم شهر ؛ تقابل شاگردان میثاقیان با پرحاشیه ترین تیم لیگ
نساجی در شرایطی به تهران می‌آید که روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. آنها سه بازی پیاپی از جمله بازی جام حذفی و داربی مازندران را باخته‌اند و از طرفی با مشکلات درون باشگاهی عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند. از واگذاری امتیاز باشگاه گرفته تا اختلافات بین مدیرعامل، سرمربی و کاپیتان این تیم.
در مقابل، شاگردان اکبر میثاقیان قرار دارند که نتوانسته‌اند از ابتدای لیگ روند ثابتی داشته باشند. آنها هفته گذشته در رقابت‌های جام حذفی در مقابل سایپا تن به شکست داده‌اند و در بازی آخر لیگ یک هم به ملوان بندر انزلی باختند.
شرایط هر دو تیم به گونه‌ای است که نمی‌توانند با برد در این بازی به پنج تیم بالانشین جدول رده‌بندی برسند.

آلومینیوم اراک – مس کرمان؛ مصاف دو تیم آماده این روزهای لیگ آزادگان
این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم در چند بازی آخرشان نتایج خوبی گرفته‌اند. آلومینیوم که میزبان این دیدار هم هست در پنج بازی آخرش بازنده از زمین بازی بیرون نیامده است. همچنین شاگردان مهابادی توانستند در رقابت‌های جام حذفی تیم پیکان لیگ برتری را شکست دهند و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند.
مس کرمان هم که منصور ابراهیم زاده را روی نیمکت خود دارد از چهار بازی آخر لیگ یک توانسته 10 امتیاز کسب و خودش را به مدعیان نزدیک کند. همچنین آنها با اینکه به استقلال تهران در چارچوب رقابتهای جام حذفی در وقت‌های اضافه باختند، ولی توانستند یک بازی برابر را به نمایش بگذارند.
این دیدار همانند دیدار بادران تهران و نساجی قائم شهر، رقابتی بین تیم‌های 16 امتیازی لیگ آزادگان است.
برنامه بازی های فردا به شرح زیر است:
آلومینیوم اراک – مس کرمان؛ ساعت ۱۴:۴۵؛ ورزشگاه امام خمینی اراک  
خونه به خونه مازندران – اکسین البرز؛ ساعت ۱۴:۴۵؛ ورزشگاه هفتم تیر بابل
بادران تهران – نساجی مازندران؛ ساعت ۱۵؛ ورزشگاه اکباتان تهران
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
صدرنشین ملوان نیست که بخواد مرزبان صدر رو با برد خونه به خونه از مایلی کهن بگیر. بهتره جدول رو چک کنید تا بفهمید سپیدرود صدرنشین لیگ یک هست در حال حاضر...تیتر هم می زنید با این اشتباه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار