در نشست تعاملی مرزبانان ایران و عراق درمهران عنوان شد؛
فرماندهان مرزباني ايران و عراق در نشست تعاملي که در اين مرز برگزار شد بر امنيت بسيار مطلوب در مرزهاي دو کشور تأکید کردند.
کد خبر: ۳۲۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار رضايي در نشست تعاملی مرزبانان ایران و عراق در مرز مهران،اظهار کرد: اين خيل عظيم زائران به عشق امام حسين (ع) سختی‌های اين مسير را تحمل می‌کنند؛ افتخار می‌کنیم و وظيفه خود می‌دانیم که یکدل و همدل در خدمت اين عزيزان باشيم .

وي ادامه داد: مديريت وتأمین امنيت اين خيل عظيم عاشقان اباعبدالله الحسين(ع) کار بسيار سختي است که جا دارد از فرماندهان و مرزبانان كشور دوست و برادر عراق كه در چند روز گذشته همكاري خوبي را در مديريت خدمات‌رسانی و تردد روان زوار انجام دادند، تقدير و تشکر کنم.

رضایی افزود: بر اساس مصوبات اين کميسيون مقرر شد، در ايام اربعين در يك ديدار مشترک در پايانه مرزي، محل تردد زائران را مورد بازديد ميداني قرار داده و در نشستي مشترک با حضور مرزبانان دو کشور، راهکارهای تسهيل در تردد زوار اربعين حسيني(ع) و مشکلات به وجود آمده را برطرف کنيم، كه الحمدالله امروز اين امر محقق شد.

فرمانده مرزباني ناجا ادامه داد: خوشبختانه هماهنگي که از سوي دولتمردان جمهوري اسلامي ايران و جمهوري عراق انجام‌شده، امنيت بسيار مطلوبي در مرزها حاکم است به‌نحوی‌که جمعيت زيادي از اقصي نقاط کشور و حتي ساير کشورهاي اسلامي ازجمله پاکستان، افغانستان، آذربايجان از مبادي مرزي کشورمان به سمت عتبات حركت می‌کنند.

رضايي به همکاري و تعامل خوب بين مرزباني، گروه گذرنامه و پایانه‌های مرزي اشاره کرد و اين همكاري را در نوع خود بی‌نظیر دانست.

در ادامه، سپهبد «حامد عبدالله ابراهيم» فرمانده مرزباني عراق نیز اظهار کرد:هر چه داريم از عاشورا است، خدمت به زائران امام حسين(ع) بالاترين سعادت است و ما به آن افتخار می‌کنیم.

فرمانده مرزباني عراق بابیان اينکه الحمدالله هرساله تعداد زائران بيشتر از گذشته می‌شود،گفت:مردم عراق براي خدمت‌رسانی بسيارخوب به زائران تلاش می‌کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار