بهسازی و تعریض خیابان اقبال ارومیه از سوی شهرداری و نهادهای مربوطه در حال اجرا است.
کد خبر: ۳۳۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 03 December 2016

به گزارش

 به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از اروم نیوز خیابان اقبال ارومیه یا همان خیابان حوزه‌علمیه یکی از معضل‌های اصلی این شهر در ساعات مختلف شهر است که با وجود ترافیک سنگین در بیشتر ساعات روز در چند سال اخیر مورد غفلت و بی‌مهری واقع شده بود.

این خیابان به‌عنوان محلی برای تخلیه بار فروشگاه‌ها و مغازه‌های بازار تاریخی، محل تردد همشهریان و نیز استراحت‌گاهی برای بارفروشان بازار ارومیه شناخته می‌شود که همین امر باعث شده بود تا به‌دلیل تردد بیش از ظرفیت، ترافیک و گهگاهی برخی برخوردهای تند از سوی شهروندان و عابرین در محدوده خیابان رخ دهد.

اما چند روزی است که بالاخره مراحل بهسازی و تعریض این خیابان از سوی شهرداری اجرا می‌شود و گویا قرار است شهروندان پس از سال‌ها سختی شاهد بهبود وضعیت آن باشند.

در این مرحله دیوار بیرونی حوزه علمیه امام‌خمینی(ره) ارومیه تخریب شده و مساحت این حوزه تا محدوده حیاط داخلی آن از بین رفته تا به این ترتیب تعریض خیابان اقبال نیز تسریع یابد.

با این وضعیت و آغاز مراحل تخریب و ترمیم خیابان، در آینده نزدیک ترافیک این منطقه نیز کاهش یافته و قدم‌ها به‌سوی تحقق وعده مسئولین در خصوص میدان امام‌خمینی(ره) ارومیه نیز سریع‌تر برداشته خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید که سایر اقدامات و اصلاح هندسی‌های مربوط به این محوطه چگونه پیش خواهد رفت و بالاخره میدان امام(ره) ارومیه با چه شرایطی اجرایی خواهد شد؟!

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار