مشاور بانوان اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان:
تابناک: مشاور بانوان اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: در حال حاضر یک خانه سلامت در استان اصفهان فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۳۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 11 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، شهناز قلع‌ریز پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه زنان شورای شهر اصفهان با حضور مدیرکل دفتر امور زنان استانداری، اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر و نماینده‌های سایر دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: خط 123 و اورژانس‌های اجتماعی در راستای ساماندهی وضعیت دختران و بانوانی است که به دلایل مختلف در منزل نیستند، فعال شد.

وی با بیان اینکه این افراد به اورژانس‌های اجتماعی مراجعه می‌کنند تا به وضعیت آنها رسیدگی شود، اضافه کرد: خانه‌های سلامت، اورژانس‌های اجتماعی و مددکاران به وضعیت این افراد رسیدگی می‌کنند.

اداره‌کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر اورژانس‌های اجتماعی و مددکاران در تمام پایانه‌های مسافر‌بری اصفهان فعال هستند، تصریح کرد: اورژانس‌های اجتماعی دختران و بانوانی را که به دلایل مختلف از منزل خود خارج شده‌اند را به خانه‌های سلامت راه‌اندازی شده می‌آورند تا آنها در شرایط امن باشند.

وی به تعداد خانه‌های سلامت راه‌اندازی شده در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر یک خانه سلامت در استان اصفهان فعال است و خانه‌های سلامت در زمینه ارائه آموزش‌های لازم در زمینه‌های کمک‌های اولیه، مهارت‌های زندگی و موارد دیگر فعالیت می‌کنند.

قلع‌ریز با اشاره به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد: کودکان بی‌سرپرست به عنوان جامعه هدف سازمان بهزیستی هستند و این سازمان برنامه‌هایی را برای این افراد اجرا می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار