مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به 2 هزار و 145 پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات این استان رسیدگی شده است.
کد خبر: ۳۴۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵ 21 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ نعمت الله بیرانوند  اظهار کرد: چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرهای سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند.
 
به گفته وی، رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.
 
وی افزود: یکی از حوزه هایی که همواره مورد رصد بازرسان این سازمان قرار می گیرد، بخش کالا و خدمات است چرا که ارتباط تنگاتنگی با معیشت مردم دارد و کارشناسان تعزیرات حکومتی نیز با نظارت مستمر تلاش دارند اجازه هرگونه سوء استفاده را به افراد متخلف در این حوزه ندهند.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: 2 هزار و 145 پرونده در این حوزه طی 9 ماه گذشته از سال جاری به شعب این اداره کل در شهرستان های مختلف واصل شد که با تلاش مجموعه همکاران همه این پرونده ها رسیدگی و مختومه شدند.
 
بیرانوند تاکید کرد: متخلفان حوزه کالا و خدمات در این استان در مجموع به پرداخت 52 میلیارد و 513 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند که بخشی از آن وصول شد و با نظارت دقیق مسئولان امر به منظور متنبه شدن خاطیان دریافت مابقی آن نیز در دستور کار قرار دارد.
 
وی با اشاره به برگزاری آیین باستانی شب یلدا در کشور و استان ایلام گفت: با اعزام گشت های سیار به سطح شهرهای مختلف استان نظارت کاملی بر نحوه عرضه کالاهای مصرفی مردم در این شب بویژه آجیل، خشکبار و میوه ها صورت گرفت تا سودجویان در ایام فرصت اجحاف و گرانفروشی به مردم را پیدا نکنند./م
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار