سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم مطرح کرد
سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم گفت: با توجه به تغییرات طرح تفصیلی، احداث مدرسه علمیه ولیعصر(عج) در خیابان معلم براساس این طرح بوده و طرح عقب‌نشینی نیز بر اساس نقشه تفصیلی شهر قم صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۴۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 22 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان در خصوص طرح تعریض خیابان معلم، اظهار کرد: برابر سوابق سال 1372 و طرح تفصیلی، عرض اولیه و موجود خیابان معلم از 20 متری به 30 متری بوده است و میزان اصلاحی خیابان به میزان 10 متر در عمق از جبهه جنوبی خیابان یعنی تبدیل 20 متری به 30 متری بوده است.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم با بیان اینکه برابر مصوبه کمیسیون ماده پنج عرض خیابان 30 متری به 36 متری افزایش یافته و 6 متر عقب نشینی از جبهه شمالی خیابان مذکور منظور شده است، بیان کرد: با توجه به وجود مدرسه حجتیه و ثبت آثار ملی این مکان و عدم اجرای مصوبه، موضوع مجددا به کمیسیون ماده پنج ارسال شد.

جانقربان تصریح کرد: با توجه به عدم اجرایی بودن طرح و پروانه‌های صادره در جبهه شمالی در جلسه بعدی کمیسیون ماده پنج این مسئله مطرح و با مصوبه این کمیسیون طرح تعریض خیابان مجددا از 36 متری به 30 متری تقلیل یافته است.

وی با اشاره به سابقه پلاک و مجوز صادره احداث مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) در قسمت شمالی خیابان معلم، گفت: مالک این مدرسه در تاریخ 28 اسفند 92 و براساس عرض معبر 30 متری مطابق شبکه طرح تفصیلی سال 72 نسبت به اخذ پروانه اقدام کرده و شروع به ساخت بنا کرده است.

سرپرست امور معماری و شهرسازی شهرداری قم تصریح کرد: در همین راستا این ملک به فعالیت خود ادامه داده و ساختمان آن تکمیل شده است و تغییرات در عرض معبر و برگشت آن به حالت اولیه عرض 30 متر هیچ‌گونه تاثیری در نحوه ساخت و یا عقب نشینی احتمالی این ساختمان نداشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار