شهردار منطقه یک قم خبر داد
شهردار منطقه یک قم از هزینه 14 میلیارد تومانی برای تملکات بخشی از پروژه توسعه، تعریض و بازگشایی معبر خیابان شهدای دروازه ری خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱ 23 December 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به وضعیت اجرای پروژه تعریض خیابان شهدای دروازه ری، گفت: این پروژه در راستای احیای بافت فرسوده شهری و با استفاده از منابع سفر مقام معظم رهبری به استان و شهرداری قم اجرایی شده است.

وی با تأکید بر اینکه اجرای پروژه نقش ویژه‌ای در بهسازی بافت فرسوده منطقه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این منطقه یکی از محلات محروم قم بوده که با اجرای این پروژه امیدواریم بسیاری از مشکلات آن رفع شده و شاهد احیای دوباره بافت‌ها و رفع بخشی از معضلات ترافیکی آن خواهیم بود.

اصفهانیان مقدم به وجود 392 پلاک در این طرح اشاره کرد و افزود: از مهرماه 93 تاکنون اقدامات شهرداری منحصر به تملکات بوده و با توجه به تراکم پلاک‌ها این کار زمان زیادی نیاز داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 14 میلیارد تومان به صورت نقد و غیر نقد برای تملکات این پروژه هزینه شده است، افزود: 63 پلاک از مجموع 392 پلاک طرح تملک شده و پیش‌بینی می‌شود بیش از 100 میلیارد تومان برای تکمیل تملکات پروژه هزینه شود.

وی با تأکید بر اینکه تراکم منطقه مشکلات زیادی را در مسیر تملک ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: با این وجود شهرداری با تمام توان در راستای تملک پروژه گام برداشته و پیش‌بینی می‌کنیم در صورت مشارکت، تعامل و همکاری شهروندان و روند فعلی حداکثر تا سه سال آینده شاهد بهره‌برداری نهایی از پروژه باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار