رييس پليس فتا استان اصفهان خبر داد:
تابناک: رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان اصفهان اعلام كرد: فردي كه با انتشار تصاوير شخصي و خانوادگي يكي از شهروندان در فضاي مجازي موبايلي، موجب هتك حيثيت وي شده بود، توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۳۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 13 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از پلیس فتای استان اصفهان، سرهنگ مرتضوي گفت: در پي شكايت دختري جوان، مبني بر انتشار تصاوير شخصي و خانوادگي وي در شبكه هاي اجتماعي موبايلي، بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: شاكي در اظهارات خود عنوان داشت " از طريق شبكه هاي اجتماعي موبايلي با شخصي آشنا شدم و مدت‌ها با وي به صورت مجازي ارتباط داشتم تا اينكه به آن شخص اعتماد كرده و عكس هاي خود را براي وي ارسال كردم، پس از مدتي كه رابطه‌مان به هم خورد، تصاوير من را در شبكه هاي اجتماعي مجازي منتشر كرد" .

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان تصريح كرد: با جمع آوري اظهارات شاكي و اقدامات انجام شده در فضاي مجازي، متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي در مخفيگاهش دستگيرشد.

سرهنگ مرتضوي به شهروندان توصيه كرد: به هيچ وجه در فضاي مجازي به افراد غريبه اعتماد نكنيد و اين نكته را در نظر داشته باشيد كه رفتار شما در فضاي مجازي بايد همانند رفتار در فضاي حقيقي باشد؛ يعني همانگونه كه عكس ها و اطلاعات خصوصي خود را در فضاي حقيقي در اختيار افراد غريبه قرار نمي دهيد، در فضاي مجازي نيز بايد اينگونه رفتار كنيد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار