رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری اعلام کرد: تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان شهرت یک مسابقه با کیفیت را یافته است.
کد خبر: ۳۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 13 May 2015

وی در این پیام اعلام کرده است: از سال 1986 همه ساله این مسابقه چند مرحله ای دوچرخه سواران سطح بالایی را از آسیا و خارج از آن به منطقه آذربایجان در شمال غربی ایران جذب کرده است.

کوکسن در پیام خود آورده است: به عنوان بخشی از تورهای آسیایی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) ، تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان یک برنامه دایمی مهم سالانه در تقویم بین المللی محسوب می شود. تور ایران - آذربایجان مسابقه ای است که دوچرخه سواران ایرانی به طور سنتی عملکرد فوق العاده خوبی را درآن داشته اند که گواه این موضوع قادر میزبانی است که رکورد بیشترین پیروزی ها را دراختیار دارد. او از سال 2000 به هفت عنوان قهرمانی رده بندی انفرادی نایل آمده که شامل عناوین سال های 2013 و 2014 نیز می شود.

رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) در پیام خود اعلام کرده است: دوچرخه سواران بومی همواره با رقابت سنگینی ازسوی تیم های میهمان روبرو هستند که علاقه وافری برای داشتن شانس شرکت در مسابقه هستند. درخلال سالیان متمادی، توردوچرخه سواری ایران - آذربایجان - شهرت یک مسابقه با کیفیت را یافته و هرگز کمبود دوچرخه سوار خارجی که مشتاق آزمودن شانس خود در جاده های ایران بوده احساس نشده است.

برگزاری یک مسابقه شش مرحله ای که مسیر ان از شهرهای بزرگ و کوچک مختلفی عبور داده می شود، وظیفه خطیری است که نیازمند توجه دقیق و همه جانبه به جزییات آن دارد.

کوکسن تاکید کرده است من مایلم سپاس و امتنان گرم خود را به فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران که تحت مدیریت خسرو قمری و همچنین ریاست کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا، 'هی ووک چو' اعلام نمایم.

وی افزوده است: این واقعیت که این تور در این مدت طولانی تداوم یافته وهمچنان به جذب دوچرخه سواران با کیفیت ادامه می دهد، حقیقتی است که نشان دهنده این موضوع است که برگزار کنندگان به آنچه که برای یک مسابقه مرحله ای در چنین سطحی لازم و ضروری است، به طور دقیق و کامل پی برده اند.

رییس اتحادیه جهانی دوئچرخه سواری در پیام پیام خود برای شرکت کنندگان در سی امین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان - آرزوی خوشبختی و بهروزی نموده است.

سی امین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از 7 الی 12 خرداد ماه سال جاری با حضور تیم های ناویتاس ساتیلیس استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، آر تی اس سانتیک چین تایپه، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ته رانگانو مالزی، تیم ملی ازبکستان، تیم ملی سوریه، تیم ملی بحرین، تیم ملی ارمنستان، وینو فور ائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی سپارتا پراها جمهوری چک و مراکش و تیم های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران در سطح سه استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :