زیرساخت های ارتباطی مازندران تقویت می شود
کد خبر: ۳۵۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 04 January 2017
 وزیر ارتباطات اعلام کرد تا پایان عمر دولت یازدهم بیش از 440 میلیارد تومان در استان مازندران هزینه پهنای باند شبکه ارتباطی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز در نشست شورای اداری مازندران در تنکابن با بیان اینکه 5 ماه به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر مانده است افزود : زمان انتخابات همان زمانی است که قانون اعلام می کند و دولت به هیچ عنوان وارد فضاهای حاشیه ای و جانبی نخواهد شد .
 
آقای واعظی با بیان اینکه تورم هم اکنون در کشور به کمتر از هشت درصد رسیده است ، گفت : تولید روزانه نفت در کشور به بیش از 2 میلیون و 900 هزار بشکه رسیده که در 3 دهه اخیر بی سابقه است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مذاکرات برجام مزیت های فراوانی در بخش اقتصادی داشته است ، افزود : یکی از این مزیت ها افزایش صادرات غیرنفتی در مقابل واردات است.
 
واعظی گفت : معضلات مطرح شده غرب استان از جمله تأمین آب شرب و نبود کمربندی در جلسه هیأت دولت مطرح می شود تا برای رفع آن برنامه ریزی شود .
وی با اشاره به این که مازندران پس از تهران بهترین رتبه زیرساختی را در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات دارد، گفت : در تمام شهرهای استان زیرساخت های فناوری ارتباطات و اطلاعات نسل سوم و در 15 شهر دیگر زیرساخت های نسل چهارم وجود دارد .
واعظی گفت : تا پایان دولت 442 میلیارد تومان برای پهنای باند در سراسر استان هزینه می شود .
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی هیأت دولت در شمال کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار