مسؤول آتش‌نشانی اقبالیه:
مسؤول آتش‌نشانی شهر اقبالیه گفت: آتش‌نشانان مجاهدان خستگی‌ناپذیر و حافظان جان و مال مردم هستند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۳۶۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶ 24 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با فاجعه دردناک آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو ظهر امروز جمعی از کودکان مقطع پیش‌دبستانی مهد آسمان آبی شهر اقبالیه به همراه والدین در مرکز آتش‌نشانی شهر اقبالیه حضور یافته و ادای احترام و ابراز همدری کردند.

محمد گروسی مسؤول آتش‌نشانی شهر اقبالیه در این دیدار اظهار داشت: آتش‌نشانان جلوه واقعی ایثار و ازخودگذشتگی هستند و این موضوع را زمانی می‌توانیم درک کنیم که در صحنه حضور داشته باشیم.

وی افزود: آتش‌نشانان مجاهدان خستگی‌ناپذیر و حافظان جان و مال مردم هستند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

مسؤول آتش‌نشانی شهر اقبالیه ادامه داد: ارج نهادن و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای آتش‌نشانی که برای نجات هم نوعان خود به فیض شهادت نائل شده‌اند از وظایف مسؤولان بوده که باید ارزش‌های ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشان در جامعه ترویج یابد.

گروسی عنوان کرد: اقتدار و عظمت امروز انقلاب اسلامی و توسعه و پیشرفت کشور از ایثار، فداکاری‌ و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس است.

همچنین در این دیدار سیف‌الله امینی معاون خدمات شهری شهرداری اقبالیه اظهار داشت: دقت، سرعت، شجاعت، عشق و ایثار از ویژگی‌های آتش‌نشانان فداکار است.

وی افزود: آتش‌نشانان مظلومترین و فداکارترین خادمانی هستند که برای خدمت به جامعه و حفظ جان و مال مردم خود را به آب و آتش می‌زنند و در این زمینه جان خود را از دست می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری اقبالیه ادامه داد: آتش‌نشانان فرشته‌های نجاتی هستند که در لحظات سخت حوادث، دل به آتش می‌زنند و با ایثار و از خودگذشتگی به کمک هم نوعان می‌شتابند.
امینی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزش‌هایی بوده که هم زمان با تاریخ این سرزمین شکل گرفته و همیشه از جایگاه ویژه برخوردار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار