کد خبر: ۳۷۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 04 February 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ "سمیرجمشیدی" بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی منصوب شد.

به گزارش ايلام بيدار به نقل از ملکشاهی خبر ، آئین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در این آئین گفت: فرماندار شهرستان متولی اصلی سلامت و رئیس شورای سلامت شهرستان است.

وی اظهار کرد: ایجاد مراکز جدید بهداشتی و خانه های بهداشت در شهرستان ها مرهون تلاش فرمانداران است.

ناصری فر افزود: پروژه دی کلینیک شهرستان ملکشاهی در حال احداث می باشد و با تکمیل این پروژه مردم شهرستان ملکشاهی از خدمات نوین سلامت بهره مند خواهند شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: ارزیابی سلامت و غربالگری کارکنان ادارات از برنامه های آتی علوم پزشکی خواهد بود.

"اسدقاسمی"، فرماندار ملکشاهی نیز گفت: پروژه دی کلینیک شهرستان ملکشاهی از پروژه های مهم در حال احداث می باشد.

وی اظهار کرد: جهت تکمیل این پروژه مبلغ دومیلیارد تومان توسط بنیاد برکت، چهار میلیارد تومان توسط وزارت بهداشت و یک میلیارد و پانصد میلیون از اعتبارات عمرانی استانی تخصیص می یابد و هم اکنون پیمانکار پروژه آغاز به کار کرده و کار دیوارکشی آغاز خواهد شد.

قاسمی افزود: مردم شهرستان ملکشاهی نیاز به پزشک متخصص و دستگاه سونوگرافی دارند و هم اکنون برای انجام سونوگرافی و معاینه توسط پزشک متخصص به مرکز استان مراجعه می کنند.

فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: امکانات و تجهیزات پزشکی در ملکشاهی نیازمند بازنگری است و بایستی تجهیزات پزشکی در شهرستان ارتقاء یابد.

در پایان این آئین، "سمیر جمشیدی" بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملکشاهی معرفی گردید و از "فرزادبسطامی" رئیس سابق شبکه بهداشت تجلیل شد.

جمشیدی پیش از این جانشین شبکه بهداشت و مسئول فوریت پزشکی شهرستان ملکشاهی بوده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار