هفته‌ی آینده و به مدت سه روز با حضور هنرمندان مطرح کشور و استان
نخستین جشنواره‌ی تئاتر رادیویی معلولین در سطح کشور، هفته‌ی آینده در برش استانی در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 09 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، مسعود فیروزی، معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی گفت : این جشنواره با شرکت 30 گروه هنری معلولین از 8 شهرستان استان در مشهد برگزار خواهد شد.
 وی گفت: فراخوان شرکت در این جشنواره حدود چهار ماه پیش صادر شد و در طول این مدت 30 گروه هنری از شهرستان‌های مشهد، خواف، تربت حیدریه، قوچان، چناران، نیشابور، گناباد و بجستان به فراخوان پاسخ دادند و نمایشنامه‌هایشان را ارسال کردند.
فیروزی با بیان اینکه هیأت داوران از بین این گروه‌ها 12 گروه را شایسته‌ی شرکت در جشنواره دانست گفت: این گروه‌ها نمایشنامه‌های خود را در روزهای 26 تا 28 بهمن در سالن تلاش مجموعه‌ی ورزشی کارگران در بلوار شهید صادقی، به صورت زنده و در مقابل تماشاچیان، در قالب کار رادیویی اجرا می‌کنند.
وی یادآور شد: رضا صابری، هنرپیشه‌ی سینما و تئاتر اهل خراسان، یک کارشناس از صدای خراسان رضوی و یک کارشناس از انجمن نمایش استان، اعضای هیأت داوران را تشکیل می‌دهند.
معاون توانبخشی بهزیستی گفت: مراسم اختتامیه و اهدای جوایز جشنواره روز 28 بهمن با حضور جمعی از هنرمندان، اصحاب رسانه‌، تشکل‌های معلولین و مدیران بهزیستی کشور و استان برگزار می‌شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار