معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: این اداره‌کل توانست رتبه 6 کشور را در خصوص اسکان به خود اختصاص دهد که درصدد هستیم با افزایش کمی و کیفی به این مهم ارتقا ببخشیم.
کد خبر: ۳۸۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 27 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی سمیعی در نخستین جلسه ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 96 که صبح امروز در اتاق معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: برای اسکان فرهنگیان در این استان طی ایام تعطیلات نوروزی سال 1396، 216 پایگاه و 81 مدرسه و 792 کلاس آماده پذیرایی از مسافران و فرهنگیان است که در این زمینه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: در اسکان نوروزی 96، تعداد کلاس‌های ویژه 104 ، کلاس‌های نوع الف 442 و کلاس‌های نوع ب 246 عدد است و 190 نفر به عنوان عوامل اجرایی آماده خدمت‌رسانی به میهمانان و گردشگران هستند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: نخستین اقدام آموزش و پرورش استان ثبت‌نام اینترنتی است که دو مرکز اسکان به نام‌های علامه جعفری و رضی‌الوالدین برای این منظور مشخص شده که از طریق اینترنت قابل دسترسی است، همچنین خانه معلم و دانشگاه فرهنگیان هم به مراکز اسکان اضافه می‌شود.

سمیعی تصریح کرد: در مورد کیفیت ارائه خدمات هم نسبت به سال گذشته روند خوبی را در نظر گرفته‌ایم، آموزش و پرورش استان قزوین در کشور رتبه 6 را در خصوص اسکان کسب کرده است که درصدد هستیم با افزایش کمی و کیفی به این مهم ارتقا ببخشیم.

این مسؤول اضافه کرد: شروع فرآیند اسکان نوروزی از 28 اسفند ماه 95 بوده و البته ثبت‌نام اینترنتی شروع شده است.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین هم طی سخنانی گفت: سامانه ستاد اسکان راه‌اندازی شده و همچنین برای مراکز اسکان شناسنامه تهیه و امکانات موجود در این شناسنامه درج می‌شود.

علی مرادی ادامه داد: نمازخانه در مراکز اسکان مهیا شده است و راهنمای شهری هم در سطح شهر به منظور راهنمایی مسافران و میهمانان نصب و تعبیه می‌شود.

وی تأکید کرد: پذیرش میهمانان در ستادهای اسکان فقط از طریق سامانه اسکان انجام می‌شود و همه امور اینترنتی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار