کد خبر: ۳۹۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 27 March 2017
 معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: در پایان فرایند ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه این شهرستان 942 نفر نام نویسی کردند.

نبی بخش داوودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 942 نفر داوطلب نامزدی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایرانشهر نام نویسی کردند که از این تعداد 870 نفر مرد و 72 نفر زن هستند.
وی تصریح کرد: 82 نفر مرد و 9 نفر زن در شهر ایرانشهر، 25 نفر مرد و 2 نفر زن در شهر بمپور، 15 نفر مرد و 2 نفر زن در شهر بزمان و 20 نفر مرد در شهر محمدان برای نامزدی انتخابات شورای شهر تا کنون نام نویسی کردند.
وی ادامه داد: 378نفر مرد و 31 نفر زن در بخش مرکزی، 237 نفر مرد و 21 نفر زن در بخش بمپور، 113 نفر مرد و هفت نفر زن در بخش بزمان برای نامزدی در پنجمین دوره انتخابات شورای روستا ثبت نام کردند.
به گزارش ایرنا نام نویسی برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 30 اسفندماه آغاز شد و تا ساعت 24 شامگاه یکشنبه ششم فروردین ماه جاری ادامه داشت. 
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
استان سیستان و بلوچستان دارای دو کرسی در مجلس خبرگان رهبری و هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی شامل زابل دو نماینده، زاهدان دو نماینده، خاش یک نماینده، ایرانشهر یک نماینده، چابهار یک نماینده و سراوان یک نماینده است
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
كاش يه بند اضافه كنن زير فرم ثبت نام شوراي شهر كه اگر هر کسی راي نياره شش ماه خدمات اجتماعي رايگان انجام بده تا اين همه ميل به خدمت به جامعه شون هدر نره و بتونن خدمت کنن!
محمدعیسی
|
Australia
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
چرانتایج انتخابات شورای شهرمحمدان وروستاهای بخش بمپوراعلام نمی شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار