مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: 570 تن سیب و پرتقال برای مصرف کنندگان در تعطیلات نوروزی در استان ذخیره یا توزیع شده است.
کد خبر: ۴۰۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 29 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛تیمور ناصری اظهار کرد: تاکنون 400 تن پرتقال وارد استان ایلام شده که از این مقدار 350 تن آن در بازارهای مصرف توزیع شده و 50 تن آن نیز در سردخانه های استان ذخیره شده که به تدریج وارد بازار مصرف می شود.
 
وی با بیان اینکه سهمیه نوروزی پرتقال استان 550 تا 600 تن است، افزود: 220 تن پرتقال هم اکنون به مقصد استان ایلام از طرف بندرعباس و مرز بازرگان در حال حرکت است.
 
ناصری در مورد میوه سیب گفت: کل سهمیه سیب نوروزی استان ایلام 170 تن است که از این مقدار 136 تن آن در بازار مصرف توزیع شده و 34 تن آن نیز در سردخانه های استان موجود است.
 
وی با بیان اینکه تقاضای بازار برای میوه پرتقال بیشتر از سیب است، تاکید کرد: تا زمانی که بازار خرید و تقاضا برای میوه های نوروزی سیب و پرتقال زیاد باشد این میوه ها حتی بعد از تعطیلات نوروزی در بازار استان به خریداران عرضه و توزیع می شود.
 
به گزارش تابناک ایلام سیب با بهای 32 هزار ریال و پرتقال با قیمت 39 هزار ریال که مصوب ستاد تنظیم بازار است عرضه می شود.

59واحد مسئول عرضه میوه نوروزی در سراسر استان ایلام هستند که از این تعداد 25 واحد عرضه در شهرستان ایلام میوه نوروزی را به مردم و خریداران با نرخ مصوب عرضه می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار