تابناک: درشرایطی که بازار نیاز به ثبات دارد و باید تصمیمات در جهت ایجاد آرامش در بازار باشد،گفته‌های متناقض وزیرصنعت با عمل مسئولان استانی آرامش را از بازار اصفهان گرفته است.
کد خبر: ۴۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 27 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، در حالی که در هفته گذشته اعلام شد که حدود 40 نانوایی در شهر اصفهان به بهانه داشتن تخلف از دریافت سهمیه آرد دولتی محروم شده اند و باید آرد را به صورت آزاد خریداری و نان را با نرخ آزاد به فروش برسانند امروز وزیر صنعت معدن و تجارت از عدم تصمیم گیری دولت دراین زمینه سخن می گوید.
در حالی نعمت زاده امروز اعلام کرده است که نان آزادسازی نمیشود و دولت اصلا در این زمینه تصمیم نگرفته و نرخ های قبلی باید اعمال شود چندی است که برخی نانوایان شهر اصفهان با اعمال قانون از سوی تعزیرات حکومتی و در حالی که به تخلف خود آگاه نشده اند، مجبور به خرید آرد به قیمت آزاد شده اند.
این نانوایان که در نقاط مختلف شهر اصفهان قرار دارند، از این تصمیم ناگهانی گلایه دارند و علت این امر را تصمیم غیرمستقیم دولت برای آزادسازی نرخ نان می دانند.
تصمیمی که وزیر مربوطه اعلام می کند وجود خارجی ندارد اما برخلاف نظر نعمت زاده در بازار هم اکنون اعمال شده است و مردم شهر اصفهان در برخی نقاط باید نان را با قیمت آزاد بخرند.
از سوی دیگر این گفته وزیر صنعت در حالی است که چندی پیش در کارگروه هدایت آرد و نان استان اصفهان که در استانداری اصفهان برگزار شد، در مورد آزادسازی نرخ نان در برخی نانوایی های شهر کمشچه تصمیماتی اتخاذ و به گفته نماینده شاهین شهر اجرایی شد که در شرایط فعلی و پیش از موعدی که قبلا اعلام شده بود، قانونی نیست.
از طرفی بارها از سوی مسئولان استان اصفهان زمان آزادسازی نرخ نان و آرد تیرماه سالجاری اعلام شده بود که به رغم این قانون، آزادسازی مدت هاست در اصفهان اجرایی شده است.
در شرایطی که بازار نیاز به ثبات دارد و باید تصمیمات در جهت ایجاد آرامش در بازار باشد، گفته های متناقض وزیر صنعت با عمل مسئولان استانی این آرامش را از بازار اصفهان گرفته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهبودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
آنقدر در اجرای این قوانین مسئولین بد عمل میکنند که هر جای اصفهان قیمت نان با هم فرق میکند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار